خبرگزاری کار ایران

در اولین کنسرت در نصف جهان صورت گرفت؛

همخوانی روزبه نعمت الهی با کودکان معلول/ شبی بیاد ماندنی در سالن رودکی

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۰۴

روزبه نعمت الهی در حالی برای اولین با در اصفهان به روی صحنه رفت که بارها و بارها در طول اجرای اولین کنسرتش در اصفهان اعلام کرد که ای کاش زودتر در این شهر کنسرت اجرا می کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روزبه نعمت الهی درحالی در شامگاه 4 خرداد برای اولین بار در سالن رودکی اصفهان به روی صحنه رفت، که از شور و هیجان حاضران در سالن رودکی اصفهان به هیجان آمد و بارها و بارها از حضور روی سن این سالن ابراز خوشحالی کرد و حتی کنسرت در اصفهان را بهتر از تهران خواند.

نور پردازی هماهنگ سالن با صفحه LED پشت سن جلوه خاصی به کنسرت داده بود و نعمت الهی نیز سعی کرده بود مثل همیشه با لباسی یک دست این بار سفید رنگ بر روی سن برای هوادارن اصفهانی‌اش اجرا داشته باشد.

"مست و دیوانه" ما را که برد خانه این اولین قطعه ای بود که روزبه نعمت الهی برای هوادارانش اجرا کرد. قطعه بعدی که نعمت الهی به اجرای آن پرداخت "روزم سیاه، شبم سیاه" نام داشت که نعمت الهی از حضار خواست که با ریتم موسیقی تشویق را در سالن رودکی به اوج خود برسانند.

پس از آن قطعه من که حالم خوبه اجرا شد، اما وقتی نت های ابتدایی قطعه "عزیز بشینه کنارم" به صدا درآمد سالن یک صدا قطعه را با روزبه نعمت الهی هم خوانی کرد و پس از آن پیام رونق به تک نوازی ساز "دیجریدو" هیجان ایجاد شده در سالن را چند برابر کرد.

قطعه زخم و پس از آن قطعه "نفس نفس" هیجان سالن را چند برابر کرد تا جایی که روزبه پس از اجرای نفس نفس و همخوانی حاضران در سالن اعلام کرد که کنسرت در اصفهان مثل هیچ کجای دیگر در ایران نیست و همه چیز امشب درست پیش می رود.

نعمت الهی قبل از اجرای قطعه "بی ستاره" از حاضران درخواست کرد تا همه حضار فلش های گوشی خود را روشن کنند و همین موضوع باعث شد تا این قطعه در میان نورهای تلفن همراه اجرایی شود و جلوه خاصی به سالن ببخشد.

پس از اجرای این قطعه فرزاد کبری نوازنده تا با تکنوازی خود سالن را به سکوت معنا داری فرو برد تا همه چیز برای اجرای قطعه " باز آمدم" بشود پس از آن قطعه "هجرانی" و "فاخته" اجرایی شد. قطعه نفس کشیدن سخته نیز در میان صدای جمعیت گم شد تا جایی که نعمت الهی برای ابراز احساسات از سن خارج شد و به میان حضار آمد و با کودکان معلول که مهمان ویژه او در سالن بودند این آهنگ را هم خوانی کرد.

پس از این قطعه فرهاد رستمی گیتار، رضا متولی پرکاشن، شهریار باطنی گیتار بیس و نیما غفاری با درامزش همنوازی کردند تا کودکان معلول مهمان کنسرت به شوق بیایند.

خونه، صبوری و دریا سه قطعه پرطرفداری بودند که نعمت الهی سعی کرد که با اجرای آنها پشت سر هم هم فضای سالن را از شور و شوق خارج نکند و هم صدایش بارها و بارها در میان صدای جمعیت گم شد.

اما به عنوان آخرین قطعه اجرایی در اصفهان نعمت الهی "خاک دلیران" را اجرایی کرد؛ قطعه حماسی پرشنونده و پرخاطره که سالن را برای مدتی در سکوت فرو برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز