خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد:

پرداخت ٦ میلیارد تومان بیمه تکمیلی ١٥٠ هزار نفر از مستمری‌بگیران گیلانی در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۳۲

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از پرداخت تقریبی ٦ میلیارد تومان بیمه تکمیلی حدود ١٥٠ هزار نفر از مستمری‌بگیران گیلانی به عنوان سهم سازمان و برای مساعدت به این قشر در سال ٩٥ خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست (مدیرکل تامین اجتماعی استان) بااشاره به حضور گسترده مردم و خلق حماسه ای دیگر با مشارکت در پای صندوقهای رای در انتخابات، اظهار امیدواری نمود که رئیس جمهور منتخب با تقویت بنیانهای اجتماعی واقتصادی بر اساس شاخصهای توسعه وشعارسال که تکیه بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) دارد بتواند درتحقق آرمانهای نظام وایجاد شرایط مطلوب برای مردم گام بردارد .

حق پرست ضمن تاکید براقدامات سازنده و مثبت سازمان طی سالهای اخیر ، ثبات مدیریتی و هدفمندی مدیران ارشد درجهت نیل به برنامه ها را در دوره طی شده اثرگذار برشمرده و اذعان داشت : حرکتهای خوبی درحوزه تامین اجتماعی صورت گرفته هرچند معتقدیم برای حصول رضایتمندی کامل و دستیابی به اهداف نهایی این روند دربرخی بخشها به نسبت سرعت تکنولوژی و پیشرفتهای حاصله کند است.

وی توسعه خدمات الکترونیکی وکاهش ١٢٠ هزار نفر مراجعه در هرماه در سطح واحدهای تابعه استان را یکی از این دستاوردها دانسته وتلاش شبانه روزی و پاکدستی مدیران ارشد سازمان را از عوامل موثر دراین مسیر عنوان نمود .

حق پرست همچنین با اشاره به پرداخت ١٦٠٠ میلیارد تومان تعهدات بلندمدت درقالب انواع مستمری ها در سال گذشته ، پرداخت تقریبی ٦ میلیارد تومان از بیمه تکمیلی حدود ١٥٠ هزار نفر از مستمری بگیران گیلانی بعنوان سهم سازمان بعنوان یک مساعدت به این قشر را از دیگراقدامات انجام شده توسط تامین اجتماعی درسال ٩٥ برشمرد .

اقبال بافکار ریاست کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با سپاس ازهمکاری های صورت گرفته ، عمده مشکل کانونها در شرایط کنونی را برخی عدم تطبیقها در لیستهای کسور بیمه تکمیلی وچکهای صادره دانسته وبیشترانحرافها دراین بخش را مربوط به بیمه حوادث و عمرقلمداد نمود.

وی با بیان اینکه با همکاری شعب تامین اجتماعی و هدایت نمودن بازنشستگان بمنظورثبت انصرافها و تغییرات ، بسیاری ازمشکلات گذشته مرتفع گردیده است افزود : درحال حاضر ١٧٩ فقره فوتی های سال گذشته هنوز موفق به دریافت بیمه های عمر خود نگردیده اند و براساس پیگیری صورت گرفته درنظر است تا استان گیلان بعنوان پایلوت کشوری مورد بررسی قرار گرفته ورفع مغایرتها انجام گیرد .

اقبال بافکار با اشاره به فرصت سه ماهه افراد جهت مراجعه بمنظور انصراف و اعمال تغییرات اظهار داشت : بیمه تکمیلی درمان درمیان دوره قرارداد امکان حذف را دارد ولی برای بیمه های عمر وحادثه انصراف ازوسط قرارداد میسر نیست.

وی با بیان اینکه در خصوص اصلاحات ضروری مکاتباتی انجام شده است افزود : درحال حاضر حدود ١٦٠ هزار نفراز مستمری بگیران استان وافراد خانواده آنان از پوشش های بیمه درمان و حوادث بهره میبرند .

رسولی رئیس اداره مستمری های استان نیز دراین نشست با تبیین برخی فرایندهای سیستمی اذعان داشت: سیستم نرم افزاری سازمان تغییرات حق اولاد را شناسایی واعمال مینماید ولی ازآنجا که کسورات بیمه های تکمیلی توسط کاربر انجام و درنرم افزارها لحاظ نمیباشد و قابل شناسایی نیست مغایرتهایی در آن شکل میگیرد .

دربخش دیگری از این نشست موضوع ضرورت همراه داشتن احکام مستمری جهت ثبت نام اولیه در بیمه تکمیلی توسط ریاست کانون بازنشستگان مطرح وایشان خواستارهمکاری شعب جهت ارائه مدارک مربوطه گردیدند .

ایزدی یکی دیگر ازاعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان استان نیز درادامه ، اجرای همسان سازی و اعطای سهام عدالت به بیش از یک سوم بازنشستگان جدید طی ده سال گذشته را از خواسته های به حق بازنشستگان برشمرد .

پیگیری وضعیت کارت شناسایی و منزلت بازنشستگان ، پرداخت ودیعه اجاره مکان کانونها که در دو سال اخیر صورت نگرفته از دیگر مطالبات کانونها دراین نشست بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز