خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی سنندج مطرح کرد:

ایران به دلیل امنیت و توانایی اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای از نظر بازرگانی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۲۱

رئیس اتاق بازرگانی سنندج ضمن تأکید بر قدرت اقتصادی‌کشور گفت: ایران به خاطر امنیت و توانایی اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای از نظر بازرگانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کمال حسینی در همایش تجاری اتاق های بازرگانی اربیل و سنندج که امروز در سالن جلسات مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای استان کردستان برگزار شد، با اشاره به سرمایه گذاری افزود: ایران یکی از کشورهای امن برای سرمایه‌گذاری کشورهای دیگر و کمپانی‌های اروپایی است.

وی با بیان اهمیت‌همایش اظهار داشت: این همایش و جلسات قدم هایی برای استحکام پیوندی اقتصادی است که می‌تواند به نفع اتاق بازرگانی سنندج و اربیل باشد.

رئیس اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به سیاستهای دولت گفت: یکی از سیاست های رئیس جمهور ایران توجه ویژه به امور اقتصادی و بازرگانی است که این سیاست می‌تواند وسیله ای برای توسعه اقتصادی بین اتاق بازرگانی سنندج و اربیل باشد.

حسینی ضمن تأکید بر قدرت اقتصادی گفت: ایران به خاطر امنیت و توانایی اقتصادی دارای جایگاه ویژه ای از نظر بازرگانی است.

وی مبادلات بازرگانی را مهم دانست و افزود: یکی از راههای توسعه اقتصادی مبادلات بازرگانی است که به نفع هر دو طرف خواهد بود که لازم است این امر توسعه یافته و ادامه یابد.

حسینی به روابط حسنه ایران و عراق اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی سنندج و اربیل می‌تواند از این فرصت برای توسعه بازرگانی دو طرف استفاده نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز