خبرگزاری کار ایران

مدیر حج و زیارت استان گیلان اعلام کرد:

اولویت‌های جدید حج تمتع برای همشهریان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۱۱

مدیر حج و زیارت استان گیلان با اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع، متقاضیانی که تا 30 آبان ماه 85 ودیعه گذاری نموده اند و کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند در کاروان های حج تمتع ثبت‌نام کنند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن فعال افزود: با اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع، متقاضیانی که تا 30 آبان ماه 85 ودیعه گذاری کرده‌اند و کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند در کاروان‌های حج تمتع ثبت‌نام کنند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان اظهارکرد: تمام دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 30 آبان ماه 85 می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع (https://haj96.haj.ir) و یا به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌ها برای تکمیل ظرفیت باقیمانده، ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند تا زمانی که کاروان‌ها ظرفیت خالی داشته باشند برای ثبت نام مراجعه کنند.

مدیر حج زیارت استان خاطر نشان کرد: براساس توافق به‌عمل‌آمده با سازمان حج و زیارت، امسال 795 زائر از استان در قالب 6 کاروان به حج تمتع اعزام خواهند‌شد.

به گفته فعال؛ زائران حج تمتع باید در سال جاری مبلغی بین 11 میلیون و575 هزار و 700 تومان و 13 میلیون و پنج هزار تومان برای هزینه سفر پرداخت کنند.

با رایزنی‌های انجام‌شده از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با بانک ملی مقرر شد یک میلیون و 200 هزار تومان از مجموع هزینه زائران دارای ودیعه کسر شود./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز