خبرگزاری کار ایران

احداث تصفیه خانه فاضلاب بانه با ظرفیت ۱۶ هزار مترمکعب

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۹۸

مدیرعامل آبفا استان کردستان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه در زمینی به مساحت ۶.۷ هکتار و با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است که فرآیند تصفیه در این مجموعه از نوع لجن فعال با هوادهی گسترده بوده و در حال حاضر توان تصفیه ۱۶ هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز را دارا است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی با بیان این مطلب افزود: افتتاح ۱۱ طرح مهم در سطح استان طی ایام الله دهه فجر و بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه در هفته دولت از جمله اهم اقدامات این مجموعه در سال گذشته بودند.

وی در خصوص طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه گفت: طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب این شهر در ایام دهه فجر با حضور استاندار کردستان، نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مهندس محمدی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه از جمله پروژه‌های مهم استان است که حاصل سال‌ها تلاش همکاران این مجموعه و حمایت مسئولان استانی بود.

وی اظهار کرد: یکی از زیربناهای توسعه، تأمین بهداشت و حفاظت از محیط‌زیست در کشور است و شرکت‌های آب و فاضلاب در این زمینه رسالت خطیری برعهده دارند و خوشبختانه آبفا کردستان در سال‌های اخیر پروژه‌های مهمی در این راستا اجرا کرده است.

مدیرعامل آبفا کردستان ادامه‌داد: تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه به عنوان پنجمین تصفیه خانه فاضلاب استان نیز با همین هدف در مدار بهره‌برداری قرار گرفت و نقش زیادی در بهداشت و حفظ محیط‌زیست شهر و شهرستان بانه دارد؛ همچنین برای شهرهای کوچک شهرستان بانه نیز که هنوز شبکه‌های آنها احداث نشده‌است، برنامه‌ریزی شده تا در یکی دو سال آینده این شبکه‌ها نیز احداث شود./

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز