خبرگزاری کار ایران

رای بالای پاکبان شهرداری رشت در انتخابات شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۹۴

یک کارگر شهرداری رشت توانست رتبه پنجم این دوره از انتخابات شوراهای شهر رشت را در ۱۴۵ صندوق رای که شمارش شده به دست آورد.

به گزارش ایلنا محمد حسن علیپور تحصیل کرده رشته  روابط عمومی در مقطع کارشناسی است که از چند سال پیش تا کنون با عنوان پاکبان شهرداری رشت مشغول کار است.

برپایه این گزارش نتایج  انتخابات شورای شهر رشت بر اساس آرای شمارش شده از بیش از ۱۴۵صندوق رای تا ساعت ۹ صبح  امروز یکشنبه به ترتیب به شرح زیر است:

۱- احمد رمضان پور نرگسی  لیست اصلاح‌طلبان

۲- اسماعیل حاجی پور         لیست اصلاح‌طلبان

۳- امیر حسین علوی

۴- فرهام زاهد                      لیست اصلاح‌طلبان

۵- محمدحسن علیپور

۶- حامد عبدالهی

۷- رضا رسولی

۸- حجت جذب

۹- جلال الدین محمد شکریه

۱۰- محمدحسن عاقل منش

۱۱- فاطمه شیرزاد

۱۲- بهراد ذاکری

۱۳- فرانک پیشگر

۱۴- سید شمس شفیعی

  یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۵ نفر در استان گیلان واجد شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بودند که از این تعداد  ۴۱ هزار و ۶۶ نفر رأی اولی بودند.

همچنین ۱۴ هزار و ۶۶۵ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا با هم رقابت کردند که از این تعداد، یک هزار و ۶۲۵ نفر در شهرها و ۱۲ هزار و ۹۸۹ نفر مربوط به روستاها گیلان است.

فرآیند رای گیری پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر در آستارا، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش بصورت الکترونیکی انجام شد و مردم در هرکدام از این شهرها نیز با رای خود  ۷عضو شورای اسلامی را برای دور آینده انتخاب کردند.

  مردم شهر رشت  در این دوره از انتخابات ۱۱ عضو شورا  را با رای خود به برمی‌گزینند و ۴۶ شهر دیگر استان گیلان نیز پنج عضو شورا را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز