خبرگزاری کار ایران

بی‌کفایتی، بی‌قانونی یا بی‌مسئولیتی؛

فاجعه؛ قهرمان ایران هزینه سفر به عمان را ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۷۷۹

باشگاه استقلال‌اهواز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که سه‌شنبه دوم خرداد باید در چارچوب این رقابت‌ها در عمان به مصاف الهلال عربستان برود، به دلیل مشکلات مالی و تهیه بلیط هواپیما از این سفر بازماند!

به گزارش خبرنگار ایلنا، این یک واقعیت تلخ در باشگاه‌داری ما است و تیم‌ها همانگونه که خلق الساعه و یک‌شبه به وجود می‌آیند، یک شبه هم محو می‌شوند و دست اندرکاران فدراسیون فوتبال و تشکیلات وزارت ورزش هنوز هم نتوانسته‌اند ساز و کاری مناسب برای دوام و قوام باشگاه‌ها یا تیم‌هایی که به سطح اول فوتبال و ورزش کشور می‌رسند، تدوین کنند.

چقدر از این دست نمونه طی سال‌های اخیر در فوتبال، والیبال، بسکتبال،‌کشتی، هندبال، فوتسال و ... داشته‌ایم که پر سر و صدا و پرخرج آمده‌آند،‌ قهرمان هم شده‌اند اما دو سال بعد نام و اثری از آنها نبوده است؟

شن سای ساوه در فوتسال، شیرین فراز کرمانشاه در فوتبال، ثامن الحجج سبزوار در هندبال و کشتی (قهرمان دو دوره لیگ برتر کشتی و هندبال ایران) و خیلی‌های دیگران الان کجا هستند؟

منیزیم فردوس که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شد الان اصلا وجود خارجی دارد؟

به نظر می‌رسد استقلال خوزستان که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر ایران شد و آن همه شور و اشتیاق در فوتبال ایران به وجود آورد هم با چنین وضعیتی روبرو است و چنین سرنوشتی انتظارش را می‌کشد.

فاجعه؛ قهرمان ایران هزینه سفر به عمان را ندارد

ولی امروز و در حال حاضر زمانی برای مرور این پرونده نیست. الان آبروی فوتبال ایران مقابل عرب‌های جزیزه در میان است. عرب‌های جزیره که همواره ایران و ایرانی را دوست خود نمی‌دانند و البته ایرانی هم هرگز آنها را در ردیف دشمنان خود هم قرار نداده آیا با شنیدن این خبر به وضعیت باشگاه استقلال اهواز ننمی خندد؟

آقایان نماینده خوزستان! اگر همین تیم به لیگ یک سقوط کند شما فغان بر خواهید آورد که دولت حق خوزستان را در فوتبال نمی‌دهد؟ آه و واویلا سر خواهید داد که چرا حرمت خون شهدا و خوزستان قهرمان را نگه نمی‌دارید..... امروز چرا ورود نمی‌کنید و مشکل این تیم را برای پرواز به عمان حل نمی‌کنید؟

جناب استاندار خوزستان، شما نماینده دولت و رئیس جمهور در استان هستید چرا مشکل این جوانان را حل نمی‌کنید. چقدر باید هزینه کنیم که نماینده ایران وارد لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا که استقلال خوزستان وارد لیگ قهرمانان شده و در مرحله حساس یک هشتم نهایی حضور دارد آیا کسر شأن استان خوزستان نیست که به دلیل نداشتن پول بلیت هواپیما از سفر به عمان و دیدار با الهلال عربستان بازبماند؟ 

البته که مشکل فقط پول بلیت نیست و قضیه عمقی‌تر از اینهاست؛ اما الان فعلا این مشکل را از پیش پای استقلال خوزستان بردارید تا فردا جدی‌تر و عمیق‌تر به موضوع این‌گونه تیم‌ها بپردازید.

یادمان نرود که تیم‌های عربی با هواپیمای اختصاصی برای دیدار با نمایندگان ما به کشورمان سفر می‌‌کنند و حال زجرآور است که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران پول پرواز به عمان را نداشته باشد.

سید رضا فیض‌آبادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز