خبرگزاری کار ایران

حضور پرشور مردم خوزستان در پای صندوق های رای

فرماندار آبادان : انتخاب مردم نمایش قدرت نظام است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۲۱

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی مدل و روش مناسبی برای اداره جامعه است، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشانه همبستگی و وحدت ملی است.

به گزارش ایلنا،غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه حضور در مسجدحضرت مهدی کیانپارس و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز اتحاد ملت و دولت و حکومت و ثبات و امنیت پایدار برای کشورمان در عرصه بین الملل است.

حضور حداکثری در آبادان

فرماندار آبادان هم حضور حداکثری مردم در انتخابات را عامل پایداری و ثبات نظام و ملت ایران دانست..

  عزیزاله شهبازی هم در گفت وگو با خبرنگاران استانی   با اشاره به اهمیت هر برگ رای که به صندوق انداخته می شود، گفت: هرچه انتخابات پرشورتر برگزار شود عزت و عظمت ملت بیشتر نمود پیدا می کند. 

و ی با بیان اینکه آرای مردم در دست ما امانت است، بر حفظ و صیانت از آرای مردم تاکید کرد و گفت: انتخابات نمایش قدرت و رشد فکری مردم است و باید مردم با دقت و شناخت کافی کاندیداهایی را برگزینند که ضمن تلاش برای زنده تر نگه داشتن شعائر انقلابی به توانایی ملی نیز معتقد باشد. 

  در این دوره از انتخابات ۲۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در  شهرستان آبادان  واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 6 هزار و ۸۰۰ نفرشان رای اولی هستند. در آبادان ۱۶۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد ۱۰۳ شعبه آن شهری و ۶۲ شعبه دیگر روستایی است. 

انتقال صندوق های رای به وسیله بالگرد  

رئیس ستاد انتخابات دزفول گفت: انتخابات در این شهرستان در فضایی سالم و پرشور در حال برگزاری است و نمایندگان ستاد انتخابات به روند نظارتی خود تا پایان ادامه می دهند.

امیر عیسی زاده  افزود: ۳۵۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان میزبان حضورمردم برای اخذ رای است.

عیسی زاده با اعلام آمادگی ۱۰۰ درصد این حوزه انتخابیه، افزود: بیش از 3هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی وظیفه برگزاری انتخابات را در چهار بخش شهرستان دزفول بر عهده دارند که همه این افراد از ساعات اولیه تاکنون در حال انجام امورات هستند.

وی با اشاره به انتقال صندوق های اخذ رای به وسیله بالگرد به مناطق کوهستانی و سخت گذر احمد فداله و دره کاید بخش شهیون گفت: با استقرار صندوق های اخذ رای در بخش شهیون، انتخابات امروز در این بخش نیز همزمان با سراسر کشور درحال برگزاری است.

عیسی‌زاده عنوان کرد: ۴۵ شعبه اخذ رای به صورت مشترک آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در بخش شهیون دزفول را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۱۴ شعبه سیار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز