خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان زنجان:

وظیفه هیات بازرسی انتخابات، صیانت از آرا است/ ضرورت جایگزین کردن رفاقت‌ها بر رقابت‌ها پس از انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۹۵

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: صیانت از آرا وظیفه هیات بازرسی انتخابات است که در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالرضا شهبازی در جمع خبرنگاران زنجان، اظهار داشت: صیانت از آرا و اجرای مطلوب انتخابات، یک اصل انتخاباتی برای بازرسی است که در کنار متولیان، مجریان، ناظران و نیروهای امنیتی وظایف قانونی خود را انجام می دهد.

شهبازی ادامه داد:هیات نظارت استان زنجان در چارچوب دستورالعمل هیات مرکزی تکالیف و ماموریت های خود تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: در سطح استان زنجان 926 شعبه اخذ رای در نظر گرفته است و در همه شعب بازرسان مستقر هستند.

شهبازی با اشاره به ارائه آموزش های لازم، گفت: 62 سربازرس نیز در انتخابات به وظایف خود عمل می کنند.

وی یادآور شد: بر اساس تجربه 38 ساله هر انتخاباتی شور خاص خود را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این دوره نشاط انتخاباتی مضاعف شده است که می طلبد برای حسن اجرای انتخابات، متولیان برای صیانت از آرا که حق الناس است، تلاش  کنند.

رئیس هئیت بازرسی انتخابات استان زنجان با بیان اینکه اجازه ندهیم برخی از بداخلاقی ها و فرافکنی ها به اعتماد عمومی لطمه بزند، افزود: شور و نشاط انتخاباتی در هفته اخیر به ویژه در نسل جوان، بسیار قابل تحسین است.

شهبازی بیان داشت: اگر بتوانیم از این شور و نشاط سیاسی جوانان که بدخواهان تلاش می کردند که نسل جوان را از صحنه های اجتماعی و سیاسی دور کنند، مغتنم بداریم، زمینه ساز پیشرفت و توسعه روز افزون نظام اسلامی می شود.

وی گفت: با برخی ناملایمات که از سوی برخی تریبون ها انجام می شود با سعه صدر برخورد کرده و عواملی خارج از هواداران کاندیداها بهره برداری سوء داشته باشند که به امنیت ملی صدمه بزند.

این مسئول بر ضرورت جایگزین کردن رفاقت ها پس از انتخابات بر رقابت ها تاکید کرد و گفت: مردم ایران برنده واقعی انتخابات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز