خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان در پای صندوق رای:

مردم با حضور خود افتخاری دیگر را برای کشور رقم می زنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۴۴

استاندار کردستان گفت: امروز روزی است که در عرصه سیاسی مردم با حضور خود افتخاری دیگر را برای کشور رقم می زنند چرا که در تعیین کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در شعبه اخذ رای واقع در مسجد حضرت فاطمه زهرا که رای خود را به صندوق انداخت با بیان اینکه امروز روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است افزود: امروز روزی است که در عرصه سیاسی مردم با حضور خود افتخاری دیگر را برای کشور رقم می زنند چرا که در تعیین کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را مهم ارزیابی کرد و گفت: هر دو انتخابات به لحاظ سیاست داخلی و خارجی حائز اهمیت است و مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای چهار سال برای آینده کشور تصمیم اتخاذ می کنند در کنار آن نیز مسائل شهر و روستا مورد توجه است.

استاندار کردستان اظهار داشت: پشتوانه هر نظامی برخوردار بودن از امنیتی است که با حضور مردم تجلی می یابد و مردم نیز خود بر این امر واقف هستند.

زاهدی پیام حضور مردم را قوت قلبی برای تداوم خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: همه ما باید خادم مردم در جهت ارائه خدمات مطلوب تر باشیم و همت و تلاش خود را مضاعف کنیم.

وی حضور مردم را تا به اکنون گسترده خواند و ابراز داشت: درخواستی که از مردم دارم این است که رای خود را در ساعات اولیه به صندوق اخذ رای بیندازند چرا که در بعدازظهر با ازدحام جمعیت روبه رو می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز