خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی زنجان مطرح کرد:

خط قرمز ما رعایت قانون است/ نامزدها هم اخلاق‌مداری را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۱۳

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، گفت: خط قرمز ما رعایت قانون در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ سید علی آذری فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، امروز جمعه (29 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ایران اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رای خاری بر چشم دشمنان است.

سرهنگ آذری با بیان اینکه با حضور حداکثری مردم در صحنه های جامعه، جامعه مصونیت پیدا می‌کند، افزود: باید کلیه کاندیداها از قانون تبعیت داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، با اشاره به رعایت اخلاق مداری در صورت پیروزی کاندیداهای این دوره از انتخابات، گفت: رعایت قانون و قانونمندی از اهم اخلاق مداری در جامعه برای کاندیدای پیروز است  است.

وی، در ادامه با اشاره به وجود دموکراسی در جامعه ایران اسلامی، تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته مردم ایران شاهد انتخابات موثری بودند.

سرهنگ آذری تمهیدات ویژه را از اهم برنامه های استان برشمرد و گفت: آموزشهای ویژه در این زمینه داده شده است.|

 سرهنگ آذری تامین امنیت را  برای انتخابات این دوره  مهم ارزیابی کرد و گفت: رعایت قانون از الزامات در این خصوص است.

این مسئول انتظامی در استان زنجان، همچنین برگزاری کارناولها و برگزاری جشن و مراسم برای کاندیدای پیروز را یاد شد: از طرف کاندیدای پیروز باید شاهد رعایت قانون باشیم .

 وی، راه اندازی کارناوال‌های جشن و شادی را بدون ایجاد مزاحمت برای شهروندان حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: مسئولان ستادهای انتخاباتی در این زمینه باید با رعایت نظم و انضباط را در نظر داشته باشند.  

این مسئول در استان زنجان، همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص ارزیابی شما از حضور مردم تا این لحظه در زنجان، گفت: با اشاره به استقبال مردم از ساعات اولین امروز برای حضور در پای صندوقهای رای مردم به اهمیت شرکت خود در انتخابات پی بردند .

وی در این خصوص ادامه داد: مردم امروز به اهمیت حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه پی بردند.

سرهنگ آذری حضور پر شور مردم را مشت محکمم بر دهان یاوه گویان عنوان کرد و گفت: من به مردم استان دستمریزاد می گویم برای حضور شان در چای صندوقهای رای حتی ساعتی قبل از شروع ساعت انتخابات و امکان تمدید نیز وجود خواهد داشت.

وی،  با اشاره به تحقق شعار سالجاری نیز تاکید کرد: ما باید امروز دنبال آرمان های امام و انقلاب در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز