خبرگزاری کار ایران

فعالیت بیش از ۱۶۰۰ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری وشوراها در یزد

مردم رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۹۹

رئیس ستاد انتخابات استان یزدگفت : مردم رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنند و در همین ساعات اولیه ، رای خود را به صندوق بیندازند.

 به گزارش ایلنا، استاندار یزد همزمان با آغاز فرآیند انتخابات همچنین گفت:شرایط خاص بین‌المللی و منطقه‌ای از حساسیت‌های این انتخابات است.منتظر موفقیت ایران در همۀ رسانه‌های جهان هستیم. 

 براساس گزارش‌های مردمی ، مردم استان یزد  نیز همراه و همپای سایر هم میهنان‌شان در سایر شهرهای کوچک وبزرگ کشور  به پای صندوق های رای رفتند تا در سرنوشت خویش سهیم باشند.

مسئول شورای هماهنگی استان یزد در پیامی خطاب به مردم استان حماسه آفرینی مردم در انتخابات را ضامن استمرار اقتدار ایران اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد همچنین اظهار داشت: امروز بالغ بر ۶۷۷ هزار و ۹۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۷ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند. 

محمدعلی طالبی عنوان کرد: امروز ۸۷۶ شعبه در انتخابات ریاست شامل ۶۵۲ شعبه ثابت و ۲۲۴ شعبه سیار آماده جمع آوری آرای مردم هستند و ۸۳۶ شعبه نیز برای انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش بینی شده است.وی عنوان کرد: امروز مردم از بین نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۱۱۷ نفر را راهی شوراهای شهری و هزار و ۲۲۲ نفر را راهی شوراهای روستایی می‌کنند.

طولانی‌ترین صفوف در مسجد حظیره یزد، پایگاه انقلاب اسلامی تشکیل شده و آحاد مختلف مردم و مسئولان برای انداختن رای خود در صندوق‌ها منتظر ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز