خبرگزاری کار ایران

مجید موسویان:

اشتغال جوانان از مهم‌ترین مطالبات مردم اصفهان است/ اشتغال و آب را در اولویت قرار داده‌ام

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۷۲

کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان گفت: باید از واحدهای تولیدی به‌خوبی حمایت شود چراکه در واقع از کارگران و اشتغال پشتیبانی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اصفهان، مجید موسویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات یک فرصت است که مشخص می‌کند، ملت چه تفکری را انتخاب می‌کنند. خوشحالم با حمایت شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات به‌عنوان کاندیدای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان معرفی شدم.

وی اضافه کرد: نماینده مجلس نباید صرفاً نگاه منطقه‌ای داشته باشد البته باید همه مشکلات منطقه را پیگیری کند. همچنین از همه اقوام و اقشاری که در حوزه او قرار می‌گیرند حمایت و به مشکلات آنها رسیدگی کند.

کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید نمایندگی مجلس به اهلش سپرده شود. معیار کاردانی درباره مجلس دو شاخص اصلی است که باید یک نماینده مجلس داشته باشد. علم و تجربه کاری دو شاخصه اصلی است. خصوصیاتی همچون اخلاق‌مداری، جدیت و تلاش در کار، اعتقاد به نظام اسلامی و دلسوز مردم بودن نیز از دیگر ویژگی‌هاست.

موسویان با بیان اینکه در سال‌های گوناگون در دانشگاه به تحصیل پرداخته و اکنون در مقطع دکتری نیز به تحصیل در رشته حقوق عمومی می‌پردازد، گفت: با اساتید و دانشگاهیان مراوده خوبی داشته‌ام و همچنین در حوزه‌های مالی، بازرگانی خارجی و... نیز دارای تجربه کاری هستم.

وی درباره نقش نمایندگان در پیشبرد طرح‌های خود برای پیشرفت اصفهان و ایران، تصریح کرد: با اینکه من یک نفر هستم اما اعتقاد دارم اگر نماینده‌ای صاحب ایده باشد می‌تواند بر تمام نمایندگان نیز تأثیر بگذارد و طرح‌های ملی و منطقه‌ای را پیش ببرد. برنامه‌هایی که برای مجلس شورای اسلامی دارم در اولویت بحث آب و اشتغال استان است که می‌توان با یاری همه همکاران آن را به جلو برد.

کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس تصریح کرد: موضوع اشتغال جوانان از مهم‌ترین مطالبات مردم اصفهان است که البته دغدغه اشتغال یک دغدغه ملی است و برای اشتغال‌زایی باید متوجه تولید شویم. اگر می‌خواهیم تولید ملی موفق داشته باشیم باید هم از نظر کیفی و هم کمی پیشرفت داشته باشیم. باید کالاهای باکیفیت تولید کنیم چراکه تولیدات فاقد کیفیت دوام نمی‌آورد، بنابراین اگر به برند بودن تولید خود فکر نکنیم نمی‌توانیم به پایداری آن فکر کنیم.

 موسویان با اشاره به دغدغه‌های کارگران ادامه داد: بحث تأمین اجتماعی بسیار مهم است چراکه اگر تأمین اجتماعی سامان‌دهی شود و ساختارش اصلاح شود می‌تواند در تولید شغل مؤثر واقع شود.

کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان در خصوص موضوع آب اصفهان گفت: باید طرح‌های خوبی داشته باشیم تا مشکل کم‌آبی استان اصفهان را مرتفع کنیم و با همدلی و هماهنگی میان استان‌های گوناگون حق آبه لازم که در طومارهای تاریخی درج‌شده‌اند را به مردم اصفهان بازگردانیم.

وی افزود: تونل بهشت‌آباد به‌عنوان شبکه انتقال مطرح است؛ بنابراین این با توجه به سه موضوع منابع، شبکه توزیع و حق آبه ها مسئله آب اصفهان قابل‌حل است.

کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان، گفت: اصل سه‌جانبه گرایی باید به‌درستی پذیرفته شود که با این کار بسیاری از مشکلات قابل‌رفع است. تأمین اجتماعی احتیاج به فعال بودن واحدهای تولیدی دارد زیرا منابعش بستگی به پایدار بودن اشتغال دارد، بنابراین برای تأمین اجتماعی اشتغال پایدار خیلی اهمیت دارد. همچنین باید از واحدهای تولیدی به‌خوبی حمایت شود چراکه درواقع از کارگران و اشتغال پشتیبانی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز