خبرگزاری کار ایران

کوروش محمدی:

احیای زاینده‌رود در اولویت کاری‌ام قرار دارد/ به موضوعات اجتماعی ورود جدی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۷۸۶

رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران و کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای‌شهر اصفهان گفت: اولویتم ورود جدی به موضوعات اجتماعی از طریق آگاه‌سازی و ایجاد مشارکت مستقیم بین مردم و شورای‌شهر است.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: حجم بالای آسیب‌های اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، متکدیان، طلاق، اعتیاد، کودکان کار و برخی مسائل در حوزه اخلاقی که امروز شهر اصفهان با آن دست‌به‌گریبان است نتیجه سوء مدیریت در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: به‌عنوان متخصص و فعال در حوزه علوم اجتماعی در صورت موفقیت برای ورود به شورای شهر فعالیت در حوزه اجتماعی نخستین اولویت کاری‌ام خواهد بود چراکه معتقدم پرداختن به موضوعات اجتماعی حلقه مفقوده شورای شهر اصفهان است.

کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای‌شهر اصفهان ادامه داد: اولویتم ورود جدی به موضوعات اجتماعی با دیدگاه توانمندسازی همه اقشار جامعه، ارتقاء منزلت اجتماعی زنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق آگاه‌سازی و ایجاد مشارکت مستقیم بین مردم و شورای‌شهر است. به‌گونه‌ای که‌ شورای‌شهر خود را دروازه گشوده‌ای ببیند که مردم به‌خصوص اقشار آسیب‌پذیر، زنان و کودکان و همه بتواند در آن احساس امنیت و آرامش کنند.

محمدی تصریح کرد: معتقدم رودخانه زاینده‌رود با روح مردم اصفهان عجین شده از همین رو پرداختن به مباحث زیست‌محیطی و در رأس آن زاینده‌رود در اولویت کاری‌ام قرار دارد. بی‌شک شورای شهر با ایجاد تعامل و تقویت برنامه‌های نظارتی و حتی تعامل‌های خارج از استان قادر خواهد بود با کمترین خسارت ممکن دوباره زاینده‌رود را در حوضه آبریز آن جاری کند.

وی اضافه کرد: فراموش نکنیم ارتزاق مردم شرق اصفهان از زاینده‌رود است درصورتی‌که این برکت الهی از آنها گرفته شود در آینده‌ای نزدیک در شهر اصفهان نیز با آسیب‌ها و نابهنجاری‌های فراوانی روبه‌رو خواهیم بود.

رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران گفت: معتقدم در بحث مدیریت شهری اصفهان باید سوء مدیریت‌ها اصلاح شود. نگاه مدیریتی فعلی سبب شده تا بسیاری از ظرفیت‌های شهر اصفهان در راستای ایجاد تعامل، تعاون و ایجاد رفاه و آرامش در شهر مغفول بماند. به‌طور مثال سوء مدیریت و نبود مشارکت و روحیه همکاری سبب شده تا تنها بخش ناچیزی از ظرفیت بزرگ اصفهان در حوزه گردشگری مورداستفاده و بهره‌برداری قرار بگیرد. صنعتی که ورود فعال و مؤثر به آن با توجه به ظرفیت‌های بالقوه اصفهان در این بخش می‌تواند در کاهش آمار بیکاری و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شهر مؤثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز