خبرگزاری کار ایران

فریده روشن در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

حرکت برای ایجاد تساوی زنان و مردان در استفاده از خدمات‌شهری

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۸۶

نامزد اصلاح‌طلب شورای‌شهر اصفهان گفت: جلب مشارکت زنان و جوانان در روند برنامه‌ریزی‌ها را پیگیری می‌کنم.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان اظهار کرد: به‌عنوان یکی از نامزدهای فهرست شهر امید برای انتخابات شورای‌شهر اصفهان به برنامه‌های دولت تدبیر و امید اعتقاد عملی دارم و آرمان‌های برنامه دولت را در مسیر محورهایی همچون شفافیت عملکرد دولت و مدیران و صداقت در گفتار و عمل با مردم دنبال می‌کنم.

وی افزود: سیاست‌گذاری مبتنی بر عدالت محوری برای شهروندان به دور از هرگونه تبعیض و رانت‌خواری و رعایت تمام حقوق‌شهروندی، تحمل عقیده مخالف و پرهیز از هرگونه حذف نگری مخالف و تلاش در تبدیل مخالفان همراه و جذب اندیشمندان و فرهیختگان کشور به‌خصوص زنان و جوانان برای تسهیل در روند توسعه همه‌جانبه و کاهش وابستگی به بیگانگان و در نهایت کارآفرینی و ایجاد یک شهر خلاق و کارآفرین را در برنامه دارم.

نامزد اصلاح‌طلب شورای‌شهر اصفهان ادامه داد: جلب مشارکت زنان و جوانان در روند برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و امانت‌داری تمام حقوق شهروندان که در منشور حقوق شهروندی با هدف بازگرداندن عزت شهروندان دیده‌ شده را نیز پیگیری می‌کنم.

روشن ادامه داد: پرهیز از هرگونه تبعیض در بهره‌مندی هموطنان از آزادی، رفاه و خدماتی که در شهر ارائه می‌شود و همچنین فراهم کردن شرایطی که زنان بتواند به‌طور مساوی با مردان از امکانات شهری استفاده کنند را نیز دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز