خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری زنجان:

حضور حداکثری در پای صندوق‌ها موجب وحدت ملی و اقتدار است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۵۱

مدیرکل سیاسی‌انتخاباتی استانداری زنجان، اقتدار حضور حداکثری در پای صندوق‌ها را موجب اقتدار نظام عنوان کرد و یادآور شد: باید از سیاه‌نمایی در این زمینه خودداری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهروز مهدوی مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری زنجان، امروز چهارشنبه (27اردیبهشت) در جمع خبرنگاران ، با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات در استان، اظهار داشت: مقدمات انتخاباتی با آموزشهای ویژه از ماه‌های قبل آغاز شده است.

مهدوی با بیان اینکه شاهد آموزش 10 هزارنفری عوامل برگزاری انتخابات دراستان بودیم، افزود: اعضای هر شعبه 7- 5 نفر خواهد بود که آموزش‌های لازم را دیدند.

وی با اشاره به چاپ تعرفه‌های لازم برای رای گیری و تامین صندق‌ها و ایجاد هماهنگی‌های به مختلف و تعامل در استان را شاهد هستیم، گفت: شاهد همدلی مسئولان و مردم برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری در استان هستیم.

مهدوی، با اشاره به اقدامات متخلفین کاندیداهای انتخاباتی، گفت: در این خصوص اعمال قانون خواهد شد.

مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری زنجان، حضور حداکثری در پای صندوق‌ها را موجب وحدت ملی و اقتدار عنوان کرد و یادآورشد: باید از سیاه نمایی دراین زمینه خود داری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز