خبرگزاری کار ایران

محمد رضایی:

بین اصلاحات و اعتدال تمایزی قایل نیستم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۶۸

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خرم‌آباد گفت: صدا و سیما در دولت روحانی بر خلاف روند تاییدی که در دولت احمدی نژاد در پیش گرفته بود مثل دولت هفتم و هشتم سراپا نقد بوده است.

به گزارش ایلنا در خرم‌آباد، محمد رضایی در گفتگو با ایلنا، با اشاره به پیشینه اصلاحات در کشور گفت: اصلاحات یک جریان فکری و سیاسی با قدمت بیش از 150 سال است که آغاز آن به انقلاب مشروطه و نیاز مردم به داشتن عدالتخانه و دادگستری با محوریت قانون و با هدف محقق ساختن عدالت، آزادی و قانونمندی بازمی گردد.

وی گفت: وقتی بعد از 70 سال به اهداف اصلاحی نرسیدیم دوباره در سال 75 اصلاحات که مردم تشنه و خریدار آن بودند، مطرح شد و تا محقق شدن اهدافش و نو شدن رفتار و قوانین و مشق‌های سیاسی که لازمه هر دولت و حکومت است، ادامه خواهد داشت.

رضایی به پیوند گریز ناپذیر اصلاحات با تجددخواهی و مدرنیزاسیون اذعان کرد و گفت: بین اصلاحات و اعتدال تمایزی قائل نیستم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان عنوان کرد: با توجه به افراط و تفریط دولت گذشته که با سوء استفاده از اعتقادات دینی و انقلابی مردم، آسیب‌های جدی در داخل و خارج به کشور وارد ساخت، روحانی با هوشمندی بالا بحث اعتدال که نیاز مبرم جامعه بود برای دنبال کردن اهداف اصلاحی، را مطرح کرد و اعتدال یک روش است تا یک جریان سیاسی.

رضایی آگاهی بخشی و جلوگیری از انفجار ماحصل اختناق اطلاعاتی را روندی اصلاحاتی در دولت روحانی خواند و به غیرممکن بودن محصور و محدود کردن مردم به دسترسی اطلاعات اشاره کرد.

این کنشگر سیاسی اصلاح طلب ضمن انتقاد از روند مناظره ها تصریح کرد: علمداران حوزه اخلاق و دین از بدترین شیوه‌ها مثل ورود به حریم خصوصی افراد، تهمت و افترا برای فریب اذهان عمومی و رسیدن به قدرت استفاده می کنند و مناظره ها مهر تاییدی بر فدا کردن ارزش های معنوی و انقلابی جریانات سیاسی در ارضای حس جاه طلبی افراد است.

وی در پایان یک جانبه عمل کردن و در اختیار یک جریان فکری قرار گرفتن را دلیل تردید مردم به صدا و سیما عنوان و خاطر نشان کرد: صدا و سیما در دولت روحانی برخلاف روند تاییدی که در دولت احمدی نژاد در پیش گرفته بود مثل دولت هفتم و هشتم سراپا نقد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز