خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان خبر داد:

اعطای تسهیلات 5 تا 100 میلیون تومانی به توت فرنگی‌کاران کردستانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۵۵

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان از اعطای تسهیلات 5 تا 100 میلیون تومانی به توت فرنگی‌کاران استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، فروزان عزت پور با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید جهت حمایت از تولید کنندگان تسهیلات ارزان قیمت درقالب وام با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌کند، افزود: 5 تا 100 میلیون تومان تسهیلات به توت فرنگی کاران کردستانی اعطا می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از  80 درصد توت فرنگی کشور در استان کردستان تولید می‌شود، گفت: تسهیلات‌ پرداختی به متقاضیان و تولیدکنندگان این محصول بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان هدفمند سازی می شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید کردستان اظهار داشت: در زمینه بسته بندی و فراوری محصول توت فرنگی نیز از 5 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود و ضمانت های تسهیلات هم متناسب با شهری و روستایی بودن تفکیک خواهد شد.

عزت پور به نبود سرد خانه برای نگه داری و انبار محصول توت فرنگی با توجه به کم بودن مدت ماندگاری این محصول در استان اشاره کرد و افزود: سردخانه می‌تواند متمرکز نباشد و بر اساس ظرفیت منطقه  و در هر منطقه و بخش آن ها را تفکیک کنیم تا با پرداخت تسهیلات کم بهره سرمایه‌گذاری کنیم تا به نفع تولید کنندگان و متقاضیان باشد.

وی در پایان گفت: با خارج کردن بسته‌بندی در قالب کارخانجات می‌توان در هر منطقه براساس ظرفیت‌ها این محصول را به سمت مشاغل خرد و خانگی سوق داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز