خبرگزاری کار ایران

حمید کهرام:

آراء روحانی در خوزستان، دو برابر دور قبل می شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۱۴۶

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از مناظره سوم، آراء مردم رشد چشمگیری به سمت روحانی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمید کهرام روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از مناظره سوم، آرای روحانی افزایش چشمگیری داشته و براساس نظرسنجی ها که پیش از مناظره‌ها این آراء ۶۰ درصد بوده افزایش خوبی پیدا کرده است.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی روحانی در خوزستان، بیان کرد: رقبای روحانی جز گرفتن ایرادات و حمله های نابجا، برنامه ی اجرایی ارائه نکردند.

وی افزود: در چند روز گذشته که هنوز آرای خاکستری به میدان نیامده بودند برای رسیدن به آرای ۷۰ درصدی تلاش کردیم و هنوز در این جهت در حال حرکت هستیم، اما بر این باوریم که با سفر دکتر روحانی به خوزستان، این میزان آراء به ۷۰ درصد خواهد رسید.

وی گفت: جناح مقابل برنامه ای برای اجرایی کردن ندارد، به همین دلیل و با توجه به اینکه اطرافیان وی همانهایی هستند که در دولت نهم و دهم نقش داشتند، عملکرد آن دولت نیز که بر همگان آشکارر است.

نماینده پیشین مردم اهواز پیش بینی کرد که مردم ایذه بیشترین آرا را روحانی در خوزستان خواهند داد.

وی به برنامه حضور روحانی در شهر اهواز در روز سه شنبه«امروز» اشاره کرده و گفت: از استانداری و شورای تامین استان گلایه مند هستیم چراکه نظرشان راجع به مکان حضور دکتر روحانی را باید هفته قبل به ما اعلام می کردند نه اکنون که فقط یک روز پیش از ورود آقای روحانی به اهواز به ما اطلاع داده اند.

لازم به ذکر است که رئیس جمهوری، امروز سه شنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی اهواز با مردم خوزستان دیدار کرده و سخن خواهد گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز