خبرگزاری کار ایران

در بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد انجام شد؛

عیادت مدیرکل استان‌های سازمان تامین اجتماعی از مصدومان زلزله خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۱۰

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی به همراه مدیریت درمان و سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد از مصدومان زلزله استان خراسان شمالی در بیمارستان تامین اجتماعی این شهر عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا امینی مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی که برای بازدید از مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده بود از مصدومان بستری در بیمارستان تأمین‌اجتماعی بجنورد  عیادت و ابراز همدردی کرد.
 
 امینی ضمن ابراز هم دردی و دلجویی از مصدومان بر تسریع خدمت‌رسانی وارائه خدمات باکیفیت  به آسیب‌دیدگان تأکید کرد وگفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به 50 درصد جمعیت کشور است که نسبت به تک تک افراد بیمه شده، تحت پوشش و...احساس مسئولیت  دارد.
 
وی ماهیت سازمان تامین اجتماعی را ایجاد امینت خاطر برای مخاطبین خود اعلام کرد و افزود: در همین راستا در زمان وقوع بحران و بلاهایی طبیعی نیز برای تمام مردم به ویژه جمعیت تحت پوشش از هیچ حمایت و کمکی دریغ نخواهد کرد.
 
سرپرست  بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد نیز ضمن ابزار همدردی با زلزله زدگان و اظهارتاسف از این حادثه ناگوار از آمادگی کامل پرنسل این بیمارستان در ارائه خدمات به موقع به مصدوم خبرداد.
 
بهزاد رمضانی فرخانی افزود: بلافاصله درپی بروز این حادثه، نیروهای پرستاری، پزشکی و ستادی آماده‌باش و به صورت شبانه روزی به مصدومان این حادثه خدمات درمانی ارائه کردند.
 
وی تمام خدمات درمانی بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد به مصدومان زلزله را رایگان اعلام کرد  و  از پذیرش بیش از 134 مجروح زلزله استان خراسان شمالی به بیمارستان تامین اجتماعی بجنورد خبرداد .
 
زلزله شامگاه شنبه با قدرت 5.7 دهم ریشتر در بجنورد مرکز خراسان‌شمالی، 2 کشته و حدود 400 مصدوم برجای گذاشت و باعث خسارهای فراوانی در این مناطق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز