خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از بیش از 8 هزار پروژه عمرانی و صنعتی در سه سال گذشته در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۶۸

استاندار گیلان با اشاره به خدمات دولت یازدهم گفت: 7650 پروژه در حوزه عمرانی، 400 پروژه در حوزه صنعت در سه سال و نیم گذشته در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رودسر، نجفی در آیین افتتاح مجتمع تکثیر پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: هرگونه  قفلی در روند سرمایه‌گذاری یا اجرای پروژه‌های مختلف از طریق کارگروه رفع موانع تولید که به ابتکار استان گیلان راه‌اندازی شد و به دستور معاون اول رئیس جمهور به کل کشور تسری پیدا کرد، قابل بازگشایی و برطرف شدن است و در این خصوص از پیگیری مطالبات کاری سرمایه‌گذاران در استانداری استقبال می‌کنم.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم وظیفه ذاتی مسئولین نظام است و امروز من وهمکارانم این وظیفه خطیر را برعهده داریم و دراین خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره همدل مردم خواهیم بود.

استاندار گیلان با اشاره به خدمات دولت یازدهم گفت: 7650 پروژه با سرمایه‌گذاری و اعتباری بالغ بر 4 هزار و 470 میلیارد تومان در حوزه عمرانی، 400 پروژه با اعتباری بیش از 5هزار و 300 میلیارد تومان در حوزه صنعت استان در سه سال و نیم گذشته در گیلان به بهره برداری رسید که خدماتی مطلوب و کم نظیر از سوی دولت و نظام جمهوری اسلامی قلمداد می شود.

 و ی افزود: در بخش پروژه‌های مسکن نظیر مسکن مهر و مسکن مددجویان نیز عملکرد خوبی در همین دولت داشتیم که توانستیم 75 هزار پروژه مسکن را تکمیل کنیم.

وی همچنین تسهیلات اعطایی به کشاورزان در حوزه‌های مختلف نظیر پروژه‌های تسطیح اراضی کشاورزی و اجرای آبیاری تحت فشار و کشت و پرورش چای، فندق و مرکبات را از دیگر خدمات ارزنده دولت در استان گیلان برشمرد.

استاندار گیلان به برخی ناملایمات، بی‌اخلاقی‌ها، سیاه نمایی‌ها و انتقادات تخریبی جریان‌های معلوم‌الحال در کشور اشاره و تصریح کرد: ما خدمت‌گزاری به مردم را وظیفه‌ی خود می‌دانیم و هیچ چیز ما را دلسرد نکرده و از راه باز نمی‌دارد و شما را به خداوند متعال واگذار می کنیم.

امام جمعه‌ی رودسر  گفت: کسی نگوید موقع انتخابات این بهره‌برداری‌ها در حال انجام است این کاروان خدمت به مردم از ابتدای انقلاب آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به سفارشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب برای بیان خدمات دولت گفت : دولت‌ها موظفند خدمات انجام شده که متعلق به نظام اسلامی و انقلاب است را به مردم اعلام کنند.

وی با اشاره به توسعه‌ی خطوط ریلی کشور در دولت یازدهم گفت : مردم ما باید بدانند که در این چند سال چه اتفاقی افتاده است و چه خدماتی به آنها ارائه شده است.

وی گفت : هر کسی که جلوی خدمت را بگیرد در نزد مردم مردود است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق سیاست‌های اقتصادی مقاومتی گفت : در این چهار سال هر کجا بحث از تولید و اشتغال بود دولتمردان حضور داشتند.

وی گفت : با اشاره به اینکه  دولتمردان ما با همه‌ی وجود برای ایجاد اشتغال تلاش کرده‌اند.

امام جمعه‌ی رودسر افزود : دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب چند ماه قبل از انتخابات بودجه‌های کلان گذاشتند تا روند پیشرفت کشور را با عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی کند کنند.

وی گفت : حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات موجب روحیه‌ی گرفتن دوستداران انقلاب در کشورهای مختلف خواهد شد و همه باید همت کنند تا انتخابات پرشور برگزار شود.

گفتنی است با حضور نجفی در شهرستان رودسر مجتمع تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری روستای سموش رحیم آباد با ظرفیت اولیه‌ی تولید 50 تن گوشت ماهیان خاویاری و 5 تن خاویار به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت این مزرعه در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع 350 میلیارد ریال هزینه و حدود 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

در این مزرعه هم اکنون 2 هزار بچه فیل ماهی نگهداری می‌شود که در نهایت، قابلیت ارتقاء ظرفیت تولید 400 تن گوشت و 10 تن خاویار را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز