خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت در دولت دوم اصلاحات مطرح کرد:

رقبا از ارزش‌های انقلاب استفاده سیاسی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۲۶

معاون وزیر بهداشت در دولت دوم اصلاحات با بیان اینکه رقبای ما متاسفانه دین را ابزاری سیاسی تلقی می‌کنند، گفت: ارزش های انقلاب را نباید بازیچه قرار داد که رقبای ما با انجام این اقدام از ارزش های انقلاب استفاده ابزاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر قائم پناه در گردهمایی بزرگ فعالان عرصه سلامت استان که با حضور پر شور دانشجویان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد با بیان اینکه با مشارکت ضعیف نمی توانیم مطالبات خود را پی گیری کنیم افزود: ما نیازمند یک وحدت ملی و اصول مشترک هستیم و اندیشه اصلاح طلبی حول محور آزادی و پیشرفت متمرکز است.

وی پذیرش هویت ملی و دینی و اعتقاد به پیشرفت ایران را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: لازمه توسعه و پیشرفت در جامعه تعامل با دنیا از طریق این سه مولفه است لذا باید این مقوله ها در جامعه نهادینه شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: برخی در تلاش اند هویت ملی ما را خدشه دار کنند و به ظاهر و به همه چیز کلمه اسلام را بچسبانند بنابراین روشنفکران و قشر تحصیلکرده باید هم هویت ملی و هم دینی خود را پاس بدارند.

قائم پناه با بیان اینکه رقبای ما متاسفانه دین را ابزاری سیاسی تلقی می کنند اظهار داشت: ارزش های انقلاب را نباید بازیچه قرار داد که رقبای ما با انجام این اقدام از ارزش های انقلاب استفاده ابزاری کنند در حالی که تفکر اصلاح طلبی این نوع اندیشه را نمی پسندد و بر آن  خط بطلان می کشد.

وی ابراز داشت: به اقلیت ها اجازه بدهیم حرف خود را بزنند و فرهنگ خود را رواج دهند همان طور که در دولت روحانی کشور متعلق به همه مردم فارغ از مذهب و قوم است و آزادی به معنای کلمه یعنی ارائه نقد منصفانه، بیان اندیشه وجود دارد.

قائم پناه تقسیم کردن کشور به خودی و غیر خودی را مورد نکوهش قرار داد و عنوان کرد: ملاک همه ایرانیان در مدیریت کشور در همه سطوح باید بر اساس شایستگی باشد.

معاون‌وزیر بهداشت در دولت دوم اصلاحات خاطر نشان کرد: رقیبان به زعم ما تفکر دارند محدودیت‌های اجتماعی و اقتصادی را ایجاد کنند و ما معتقدیم عملکرد دولت روحانی با وجود کاستی‌ها مثبت بوده و اصلاح طلبان با یک نگاه علمی کشور را اداره و با حصر و حبس نیز مخالف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز