خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل موسویان در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

اعلام لیست رسمی اصلاح‌طلبان قم در انتخابات شورای شهر+اسامی

ایلنا: رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان استان قم، فهرست رسمی و قطعی نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر قم را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابوالفضل موسویان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در خصوص لیست نهایی و رسمی اصلاح طلبان استان قم برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: لیست رسمی و نهایی اصلاح طلبان، لیستی است که از سوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قم و با رأی اکثریت اعضای آن انتخاب شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان استان قم، با انتقاد از برخی بداخلاقی ها در خصوص انتشار لیستی با عنوان اصلاحات در کانال تلگرامی یکی از نشریات مکتوب استان قم، گفت: این لیست به هیچ عنوان لیست رسمی اصلاح طلبان قم نیست و از این رو تکذیب می شود؛ و اصولا هر لیست دیگری غیر از لیست اعلامی از سوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان قم، لیست اصلاحات نیست و تکذیب می شود.

حجت الاسلام موسویان تأکید کرد: از همه مردم عزیز شهر قم و به ویژه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان می خواهیم که به لیست رسمی و قطعی اصلاح طلبان قم که همگی از افراد متخصص، با تجربه و دلسوز هستند، رأی دهند تا انشاءالله شاهد پیشرفت در شهر قم و برقرار عدالت همگانی و همچنین ترجیح حقوق مردم بر منافع حزبی و گروهی خاص باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان قم، ضمن در اختیار گذاشتن اسامی لیست نهایی و قطعی اصلاح طلبان قم در انتخابات شورای اسلامی شهر، تأکید کرد که سرلیست این مجموعه هنوز مشخص نشده است.

به گزارش ایلنا، اسامی 13 عضو لیست رسمی و قطعی اصلاح طلبان استان قم در انتخابات شورای اسلامی شهر قم به شرح ذیل است:

محسن عابدینی پور

احمد امینی

علی محمد فراهانی

عباس خرمی

محبوبه شایانی فر

فاطمه احمدی

زهرا زارع بیدکی

قدرت اله باقری

امید بشارتی

بیت الله کریمی

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی کاشانی

سید احمد وحیدی

سید محمد مهدی غفوری

کد خبر : ۴۸۷۶۷۸