خبرگزاری کار ایران

ایلنا از چهارمحال و بختیاری گزارش می‌دهد؛

ادامه جستجوها برای یافتن مفقودین سیل لردگان/ بررسی برآورد هزینه‌ها با حضور استاندار

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۴۱

با گذشت 3 روز از وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری جستجو برای یافتن مفقودان این حادثه توسط نیروهای امدادی و مردمی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با گذشت 3 روز از حادثه سیل در برخی از شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری و مفقود شدن 4 زن در این حادثه هنوز اثری از این افراد پیدا نشده و جستجوها همچنان ادامه دارد.

بر همین اساس ظهر امروز قرار است استاندارچهارمحال و بختیاری و تعدادی از اعضای هماهنگی ستاد بحران استان به منظور بررسی ابعاد این حادثه و برآورد میزان خسارت ها به روستای منج شهرستان لردگان سفر کنند.

150 نفر نیروی امدادی و محلی ظرف روزهای گذشته عملیات جستجو برای مفقودین سیل در روستای منج را برعهده دارند.

بدلیل صعب العبور بودن و کوهستانی بودن و گل و لای حاضر در منطقه کار جستجو برای پیدا کردن اجساد حادثه دیدگان به کندی انجام می شود. این گزارش حاکی است 40 خانوار روستای منج با این سیلاب دچار خسارت های جانی و مالی شده اند.

ظرف یکی دو روز آینده میزان خسارت ها توسط کارشناسان مربوطه اعلام خواهد شد.

 لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز