خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توسعه کشور با تدبیر، عقلانیت و تمدید امید دست‌یافتنی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۸۹

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در اصفهان گفت: شعار «به عقب باز نمی‌گردیم» نشان‌دهنده عزم روحانی و حامیان روحانی برای حفاظت از ریل‌گذاری صورت گرفته برای توسعه است که این توسعه با تدبیر، عقلانیت و تمدید امید دست‌یافتنی است.

حسین نجار در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه ستادهای محلی در اصفهان راه‌اندازی شده‌اند، اظهار کرد: تقریباً می‌توان گفت در همه شهرستان‌ها نیز ستادهای دکتر روحانی راه‌اندازی و مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی افزود: ستاد دانشجویی، جوانان، ایثارگران، هنرمندان و فعالان اقتصادی نیز آغاز به کارکرده‌اند و در حال گسترش فعالیت خود هستند.

نجار به حضور پررنگ احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب در اصفهان نیز ستادهای خود را راه‌اندازی کرده و مشغول به فعالیت هستند و یک هم‌افزایی بین آن‌ها ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ستاد شوراها از ستاد ریاست‌جمهوری کاملاً جداست و ستاد روحانی از کاندیدای خاصی در شوراها حمایت نمی‌کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد دکتر روحانی در اصفهان گفت: شعار «به عقب باز نمی گردیم» نشان‌دهنده عزم روحانی و حامیان روحانی برای حفاظت از ریل‌گذاری صورت گرفته برای توسعه است که این توسعه با تدبیر و عقلانیت دست‌یافتنی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی‌می‌گذرد، انتخابات حساسی را پیشرو داریم و انتخابات می‌تواند قدرت کشور را نشان دهد. به همین دلیل از همه می‌خواهم که در این انتخابات شرکت کنند و امیدواریم با حضور حداکثری بهترین انتخاب در میان نامزدهای ریاست جمهوری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز