خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا آذرپور خبر داد:

گیلان استانی پیشتاز در توسعه گردشگری پایدار

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۰۰

معاون گردشگری، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان را استانی پیشتاز در توسعه گردشگری پایدار قلمداد کرد وگفت: گردشگرپذیر بودن گیلان و فراهم شدن زیرساخت‌های صنعت گردشگری در گیلان موجبات افزایش نرخ اشتغال را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا آذرپور درهمایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی در شهرستان رودبار با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، این ایام را فرصتی‌مغتنم برای انعکاس تلاش‌های دولت تدبیر و امید خواند و اظهار داشت: توسعه گردشگری و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر پتانسیل‌های طبیعی در دولت تدبیر و امید بیش از پیش مورد توجه قرار دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان را استانی پیشتاز در توسعه گردشگری‌پایدار قلمداد کرد و گفت: گردشگرپذیر بودن گیلان و فراهم‌شدن زیرساخت‌های‌صنعت گردشگری در این استان موجبات افزایش نرخ اشتغال و همچنین کمیت افزایی در تولید اقلام صنایع دستی و هنرهای سنتی را فراهم کرده است.

این مسئول ساخت و تجهیز تاسیسات اقامتی و پذیرایی متعدد در سرتاسر استان،صادرات چندمیلیاردی صنایع دستی به کشورهای اروپایی،شکل گیری روستاهای بدون بیکار در مناطق نمونه گردشگری،توسعه اشتغال گروهی و انفرادی در حوزه صنایع دستی و ... تنها بخش کوچکی از اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید دانست و افزود: روند تولید اشتغال ناشی از توسعه گردشگری درگیلان شایسته تقدیر است.

آذرپور تلاش مسئولان استانی و نیز حمایت های دولتی را مرهون اعتماد مردمی به آرمانهای دولتمردان تدبیر و امید خواند و یادآور شد: بررسی فعالیت  دولت های پیشین و مقایسه آن با تحولات صورت گرفته در دولت جاری نشان می دهد که چگونه با رایزنی و هم افزایی های مدبرانه سفیران تدبیر و امید رشته تحریم ها گسسته و دروازه های مراودات خارجی بر ایران گشوده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور تاکید کرد و خاطرنشان‌کرد: به پشتوانه منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون پاک شهدا 29اردیبهشت امسال حماسه‌ای دیگر برای کشور پای صندوق های اخذ رای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز