خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد عنوان کرد:

بکاربردن القاب دروغین دکتر و مهندس برای نامزدهای انتخاباتی تخلف است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۹۸

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد، استفاده از عناوین و همچنین القابی که در سیستم دانشگاهی وجود ندارد را از تخلفات تبلیغاتی برشمرد و گفت: اینها از نظر قانونی تخلف محسوب می شوند و قابل پیگرد است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید محمد کاظم نظری" در نشست با رسانه‌ها با اشاره به زمان تبلیغات شوراهای اسلامی، گفت: مدت فعالیت تبلیغات برای کلیه نامزدها یکسان است و هشت روز قبل از اخذ رای آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تبلیغات روز ۲۸ اردیبهشت ممنوع است، اظهار داشت: چسباندن هرگونه آثار تبلیغاتی بروی علائم راهنمایی ورانندگی، تابلوهای منصوبه در معابر عمومی واملاک بخش خصوصی نیز ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: برخی از کاندیداها در تبلیغات از القاب غیرقانونی مانند دکتر و مهندس استفاده می‌کنند که با مدرک ثبت شده در فرمانداری مطابقت ندارد و این تخلف تبلیغاتی و اجحاف به کسانی است که دارای مدرک علمی معتبر هستند.

نظری افزود: تعداد زیادی از کاندیداها در تبلیغات با عنوان  دکتر خود را معرفی می‌کنند؛ این در حالی است که تعداد سه نفر از داوطلبین شوراهای اسلامی با مدرک دکترا بعنوان نامزد شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد ثبت نام کردند.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج بصورت الکترونیکی برگزار می شود که برای سرعت عمل در هر شعبه اخذ رآی حداقل سه تا پنج صندوق الکترونیکی پیش بینی شده است.

وی در پایان از کاندیداها وستادهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج خواست با ترغیب مردم در مانورهای آموزشی انتخابات الکترونیکی شرکت وبا شیوه ی رای گیری الکترونیکی آشنا شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور،  ۲۹ اردیبشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز