خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مطرح کرد:

فعالیت 15 مؤسسه کاریابی غیر دولتی در لرستان/ اشتغال بیش از 2000 نفر از طریق مراکز کاریابی

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۱۸۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در حال حاضر در استان لرستان 15 موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، علی آشتاب با اشاره به نقش کاریابی‌ها در افزایش کارآیی بازار کار و گسترش فرصت‌های شغلی اظهار داشت: در حال حاضر در این استان 15 موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی دارای مجوز و مشغول فعالیت هستند که در سال 95 توسط این کاریابی ها تعداد یازده هزار 594 نفر از افراد جویای کار ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد شش هزار و 774 نفر مرد و 4 هزار و 820 نفر زن هستند.

وی همچنین افزود: سال‌گذشته دو هزار و 920 نفر از طریق مراکز کاریابی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، دولتی، تعاونی و بخش خصوصی به‌کارگیری شدند.

آشتاب در رابطه با بیشترین گروه سنی جویندگان کار در استان تصریح کرد: بیشترین جویندگان کار در رده سنی 25 تا 34 سال قرارگرفته‌اند که 50 درصد جمعیت جویندگان کار را تشکیل می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه کاریابی ها زمینه برقراری ارتباط هوشمندانه منابع انسانی با فرصت‌های شغلی برای کارجویان استان را مهیا می‌کنند،عنوان‌کرد: هدف از تأسیس مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی، تأمین نیرو برای کارفرمایان و معرفی کارجویان آماده به کار در فرصت‌های شغلی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز