خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

سرگذشت سد تنگ‌سرخ غم‌انگیز است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۲۰۶

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی سرگذشت سد تنگ سرخ یاسوج در شهرستان بویراحمد را غم‌انگیز خواند و اظهار داشت: دیگر از غم‌انگیزبودن سرگذشت این سد سخن نخواهم گفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در آیین کلنگ‌زنی تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج که با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولان وزارت نیرو برگزار شد، اظهار داشت: سد تنگ سرخ متاسفانه برای مردم منطقه تبدیل به یک داستان غم‌انگیز شده و بازبینی‌های آن هنوز به اتمام نرسیده است. 

وی با بیان اینکه دیگر به خودم اجازه نمی‌دهم بیشتر از این راجع به سد تنگ سرخ صحبت کنم، خاطرنشان کرد: با راه‌ندازی سد تنگ سرخ آب شرب و صنعت یاسوج تامین می‌شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر روند کنونی در اجرا نشدن سد تنگ سرخ ادامه پیدا کند باید بگوییم که خواسته مردم منطقه قربانی عدم اجرا یا عدم توجه به آنان بوده است.

زارعی با تاکید بر اینکه متاسفانه آنچه که امروز ما از آن با عنوان مشکل یاد می‌کنیم محصول کم‌توجهی گذشته بوده است، یادآور شد: سرمایه‌های فراوانی در گذشته به هدر رفته و تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای جلوگیری از هدر روی این سرمایه‌ها ستودنی است.

وی گفت: باید بهره‌های لازم را از دولت تدبیر و امید برد که در این بین در حوزه آب و فاضلاب تلاش‌های فراوانی شکل گرفته است. 

وی گفت: شهر یاسوج در 20 سال آینده مشکلاتی را در حوزه آب خواهد داشت که از هم اکنون باید به فکر رفع این مشکلات به ویژه در حوزه آب باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز