خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد استان به ایلنا خبرداد:

توزیع یک‌هزار و 589 بخاری نفتی در مناطق محروم چهارمحال وبختیاری

کد خبر : ۴۸۴۱۲۱

قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع یک هزار و 589 بخاری نفتی به مناطق محروم این استان خبرداد.

نجفعلی حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این نهاد در مناطقی که از گاز شهری و روستایی‌محروم هستند، تعداد یک هزار و 589 بخاری نفتی توزیع کرده که بیشترین توزیع در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان صورت گرفته است.

حیدری افزود: امداد در مناطق محروم و توانمندسازی خانواده‌ها و فقرزدایی در این مناطق از اولویت‌های مهم این نهاد است.

وی عنوان کرد: سال گذشته تعداد 385 عدد تانکر آب بین مددجویان روستاهایی که فاقد لوله‌کشی آب بودند و با تانکر آبرسانی می‌شدند جهت ذخیره آب آشامیدنی توزیع شد.

حیدری ظرفیت این تانکرها را 200 لیتر اعلام و خاطر نشان کرد: برای خرید این تعداد تانکر آب مبلغ 462 میلیون ریال هزینه شده که 155 عدد در منطقه موگویی و 100 عدد منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، 80 عدد منطقه منج شهرستان لردگان و 50 عدد منطقه میانکوه شهرستان اردل توزیع شده است.

وی تصریح کرد: رویکردهای جدید کمیته امداد فقرزدایی و رسیدگی به محرومان جامعه که مناطق محروم با ضریب 9 و هشت در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد استان مطرح کرد: اعتبار هزینه شده برای خرید بخاری نفتی یک میلیارد و 844 میلیون ریال است. 

حیدری همچنین در خصوص مناطق برخوردار از گاز خانگی گفت: تعداد 845 بخاری گازی با ارزش یک میلیارد و 504 میلیون ریال که بیشترین تعداد در منطقه میانکوه، دوآب و شلیل بوده و 500 عدد آبگرمکن به مبلغ یک میلیارد و 990 میلیون ریال در منطقه بازفت و میانکوه توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان به نقش خیران و مشارکت‌های مردم در یاری رساندن این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود همانند وسایل گرمایشی به زندگی محرومان این استان گرما ببخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز