خبرگزاری کار ایران

تحلیل حمید کهرام از اولین مناظره انتخاباتی؛

اولین مناظره انتخاباتی نشان از پیروزی جریان اصلاحات و اعتدال داشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۹۳۳

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان، گفت: تیم روحانی – جهانگیری نشان داد آگاه و مطلع از مدیریت کلان کشور و دارای احاطه کامل به تمامی کمی و کاستی ها موجود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمید کهرام افزود: اولین مناظره انتخاباتی نشان از پیروزی جریان اصلاحات و اعتدال داشت، هر چند که رقیبان تلاش کردند که آقایان روحانی و جهانگیری را به عنوان نمایندگان وضع موجود در معرض شدیدترین اتهامات و انتقادات بی جا و غیر منصفانه قرار دهند، اما مستندات دقیق و آمار ارائه شده از سوی رییس جمهور و معاون اول وی جریان مناظره را به سمتی پیش برد که مهمترین و عمده ترین دستاوردهای دولت یازدهم که در طول چهار سال در فضایی عاری از هوچی گری تبلیغاتی با رویکردی علمی و کارشناسانه انجام گرفته بود به سمع مردم شریف ایران برسد.

نماینده مردم اهواز در مجلس ششم شورای اسلامی ادامه داد: تیم روحانی – جهانگیری نشان داد آگاه و مطلع از مدیریت کلان کشور و  دارای احاطه کامل به تمامیِ کمی و کاستی های موجود می باشد. داشتن نگاهی واقعگرایانه و نه عوام فریبانه به مسیر آینده مدیریت کلان کشور، ویژگی بارز گفتمان روحانی – جهانگیری بود.

کهرام افزود: نکته مهم دیگر این بود که مردم شاهد دو رویکرد مدیریتی بودند. رویکردی هیجانی، گازانبری، فاقد سیاست و برنامه، پدیده ای که  به دوربین نگاه می کند و خلاف واقع می گوید و رویکردی اخلاق گرا، علمی، دانش محور و متواضع برابر مردم که نماد آن در روحانی – جهانگیری متبلور بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان، در پایان افزود: امید به آینده و روشن بودن راه از مسیر تدبیر و عقلانیت برنده بلامنازعه مناظره بود. امید و عقلانیتی که به یاری تدبیر و درایت همفکری و فداکاری و از خودگذشتگی فعالین سیاسی و مدنی با آرزوی ایران آباد در تمامی ستادهای  روحانی در سراسر کشور  و به خصوص با همدلی و وفاقی مثال زدنی در خوزستان بازتاب یافته است. امروز خبر فعال‌شدن ستادهای متعدد در سراسر استان خوزستان تنها و تنها بازتاب یک حرف است:  "ملت در نیمه راه نمی‌ماند و راه را ادامه می‌دهد. ما از نیمه راه بازنمی‌گردیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز