خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران مطرح کرد:

رسانه‌ها باید مردم را در خلق حماسه باشکوه در انتخابات یاری ‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۵۹

فرماندار کامیاران به نقش رسانه‌ها به‌عنوان حامیان مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید به عنوان بازوان توانمند جامعه مردم را در خلق حماسه باشکوه کمک، همراهی و پشتیبانی ‌کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود روحانی افزود: تمامی مسئولان امر انتخابات به عنوان مجریان قانون موظف به رعایت اصل بی طرفی و عدالت هستند.

به گفته وی از مردادماه سال گذشته تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

روحانی با اشاره به اینکه روش‌های نوین برای اجرای دمکراسی در هر کشور برگزاری انتخابات است، اظهار داشت: برای اجرای هرچه بهتر این دمکراسی و ایجاد اعتماد در مردم نسبت به بدون نقص برگزار شدن انتخابات برگزاری چنین جلسه های آموزشی برای مسئولان برگزاری انتخابات لازم و ضروری است.

فرماندار کامیاران با بیان اینکه تاکنون کارها و برنامه در این شهرستان به‌ صورت مطلوب پیش رفته است، اضافه کرد: این روند با همفکری اعضا ادامه پیدا خواهد کرد و این تلاش‌ها می‌تواند به برگزاری باشکوه انتخابات در 29 اردیبهشت‌ ماه منجر شود.

فرماندار کامیاران گفت: دست اندرکاران انتخابات بدون در نظر گرفتن هیچ جناح و گروهی باید تمامی تلاش خود را در راه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای به کار گیرند.

روحانی خاطر نشان کرد: هرچه مشارکت بیشتر باشد علاوه بر انسجام نظام باعث می شود که دنیا متوجه پایبندی عمیق مردم ایران به حفظ و پیشبرد انقلاب اسلامی شوند.

وی به نقش رسانه‌ها به‌عنوان حامیان مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید به عنوان بازوان توانمند جامعه مردم را در خلق حماسه باشکوه کمک، همراهی و پشتیبانی ‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز