خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در گیلان:

حتی با ترفندهای رسانه‌ای نمی‌توان خدمات دولت تدبیر و امید را کتمان کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۴۶۶

رئیس ستاد گیلان در روز افتتاح ستاد در شهرستان رشت گفت: متاسفانه انتخاب گزینشی و کلی گویی اظهارات اشخاص حتی اگر سهوا انجام پذیرد صدمه ای همچون کاشت بذر ناامیدی در دل مردم خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد دکتر روحانی در گیلان، پیرو انتشار مطلبی به نقل از سید احمد حسینی رئیس ستاد گیلان در روز افتتاح این ستاد در شهرستان رشت، رئیس ستاد گیلان در واکنش به خبری به نقل از با تیتر " روحانی نتوانست به وعده های خود عمل کند" اظهار کرد: متاسفانه انتخاب گزینشی و کلی گویی اظهارات اشخاص حتی اگر سهوا انجام پذیرد صدمه ای همچون کاشت بذر نا امیدی در دل مردم خواهد داشت.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم گفت: دولت حسن روحانی به بسیاری از وعده های خود جامع عمل پوشاند، بحث برجام و تعامل سازنده با جهان، بازگشت اعتبارکشور در عرصه بین‌المللی، حفظ فضای امن داخلی در سایه حمایت از توان نظامی کشور در حالیکه تقریبا تمامی خاورمیانه درگیر جنگ‌های نیابتی است، توقف رشد نجومی تورم در کشور، اجرای طرح تحول سلامت و بسیاری از شاخص های رشد مدیریتی کشور تماما گواهی بر خدمات دولت تدبیر و امید و تحقق وعده های روحانی است.

حسینی با اشاره به سخنرانی جمعه شب خود در ستاد رشت گفت: هرگز منکر بیکاری و رکود نیستیم ولی اینکه به نقل از اینجانب جمله "روحانی نتوانست به وعده های خود عمل کند" به عنوان تیتر خبر منتشر شود را بد اخلاقی می دانم و حتی با ترفندهای رسانه ای نیز نمی‌توان خدمات دولت تدبیر و امید را کتمان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز