خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در کهگیلویه و بویراحمد:

آغاز عملیات روگذر شهر باشت؛ نیمه دوم اردیبهشت با حضور آخوندی

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۳۷۶

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی روگذر شهر باشت در نیمه‌دوم اردیبهشت با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از باشت ،"سعید گندمکار" درجمع خبرنگاران گفت: ساخت روگذر شهرستان باشت کاهش تصادفات مرگبار و کاهش ترافیک و ساماندهی و ایمن‌سازی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی روگذر شهر باشت در نیمه دوم اردیبهشت با حضور وزیر راه شهرسازی به بهره برداری می‌رسد، یادآورشد: عملیات اجرایی طرح روگذر و ساخت 11 کیلومتر جاده منتهی به ورودی شهر باشت در سال 1393 آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای ساماندهی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر باشت در مسیر ارتباطی شیراز به گچساران 77 میلیارد ریال هزینه شده است.

گندمکار با تقدیر از تلاش های مسئولان استانی بویژه "غلامرضا تاج گردون " در جهت احداث روگذر باشت، خاطرنشان کرد: احداث 11 کیلومتر جاده ارتباطی این مسیر نیز هم‌اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای  مجموع طرح 180 میلیارد ریال هزینه شده است

وی گفت: از مهمترین طرح های اجراشده و در دست احداث این شهرستان در دولت تدبیر و امید می‌توان به احداث چهار خطه باشت به بابامیدان و تقاطع غیرهمسطح، جاده باشت به چرام، جاده کمربندی شهر باشت، بهسازی و تعریض سه‌راهی باشت، روکش آسفالت پل بریم، تعمیرات پل بزرگ شوش، اجرای پل نیمدور، تکمیل جاده کوه دهک، اجرای روکش آسفالت پشت کوه، بازگشایی راه‌های روستای پیچاب اشاره کرد.

گندمکار ، اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه راهسازی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم مانند استان کهگیلویه و بویراحمد را ارزنده ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، شهرستان باشت از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 120 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز