خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرماندار رودبار به مناسبت روز شوراها

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۱۹

شورای اسلامی شهر و روستا که نقش پارلمان‌های محلی را ایفا می‌کند و نمایندگان آن توسط مردم انتخاب می شوند را نمادی از وحدت و مشارکت بیشتر مردم در سرنوشت‌شان دانست.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار طی پیامی روز شورا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برگرفته از تعالیم مترقی قرآن و اسلام است شورا بعنوان رویکرد مدنی و سنت حسنه پیامبر اکرم(ص) و تحقق قانون اساسی، بخش‌حقوق اساسی مردم در قانون را زنده کرد .

می توان شورای اسلامی شهر و روستا که نقش پارلمانهای محلی ایفا می نمایند و نمایندگان آن توسط مردم انتخاب می شوند را نمادی از وحدت و مشارکت بیشتر مردم در سرنوشتشان دانست .

با تشکیل شوراها و همگرا کردن همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در هر منطقه می‌توان برای ترقی و تعالی و توسعه آن منطقه گام های بزرگ برداشت .

اینجانب با قدردانی از زحمات شوراهای اسلامی دوره چهارم که با خدمات دولت تدبیر و امید همراه گشت امیدوارم نامزدهای انتخابات این دوره با ارائه برنامه ها ، مناظرات و بحث های همراه با فضای پاک انتخاباتی شور و نشاط و مشارکت گسترده مردم را در پای صندوق های اخذ آرا ایجاد کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز