خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

تراز تجاری ایران پس از سال‌ها مثبت شد/ آمریکا به تنهایی نمی‌تواند برجام را لغو کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۶۵

معاون رییس‌جمهور گفت: با لغو 5 قطعنامه علیه ایران امروز دیگر آمریکا به تنهایی نمی‌تواند برجام را لغو کند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد باقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، علی صوفی وزیر سابق تعاون، کیوان محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان و جمعی از سیاسیون استان با روسای و ارکان ستاد حسن روحانی در گیلان دیدار کردند.

معاون رییس جمهور در این دیدار با اشاره به خدمات دولت در چهار سال گذشته گفت: دولت یازدهم توانست بر اساس قولی که داده بود طی 95 روز بحث برجام را به نتیجه برساند و مارا از قید تحریم‌های جان فرسا نجات دهد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه همان مرجعی که ما را متهم به فعالیت نظامی هسته‌ای نمود امروز خود اعلام می‌کند که فعالیت هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است، اظهار کرد: با لغو 5 قطعنامه علیه ایران امروز دیگر آمریکا به تنهایی نمی تواند برجام را لغو کند.

نوبخت سپس به انتخابات پیشرو اشاره کرد و بیان داشت: همگی باید برای حفظ اتحاد و یکپارچگی کشور و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بکوشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند طی 4 سال از کجا به کجا رسیدیم، خاطرنشان کرد: هفته پیش بر اساس نظر مراجع بین المللی تراز تجاری ایران پس از سال‌ها مثبت شد و رشد کرد و صادرات غیر نفتی بر واردات فزونی گرفت.

معاون رییس‌جمهور افزود: رسانه‌های خارجی اعلام کردند ایران در سال 96 حداقل 5/3 درصد رشد اقتصادی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز