خبرگزاری کار ایران

فعالیت ستادهای انتخاباتی اصلاحات یکی پس از دیگری

کد خبر : ۴۸۲۷۲۱

شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت اعلام کرد کاندیدای بلامنازع اتحاد، حسن روحانی است.

حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی یکی از مهمترین راه های رسیدن به ایده آل های مدنظر در جامعه است. امری که شاید انتقادهای بسیاری به نحوه اجرای آن در ایران وجود دارد؛ ولی دوره فعالیت هشت ساله اصولگرایان و صدمه های جبران ناپذیر ناشی از این حضور نشان داد که برخلاف تصور همگانی، سر و ته یک کرباس دانستن دولتمردان در انتخابات صدق نمی کند و بی تردید تفاوت «سردار سازندگی» و «لیدر اصلاحات» با «رئیس جمهور مهرورز» از زمین تا آسمان است. امری که مخالفان دولت های اصلاحات و اعتدال نیز به آن اعتراف می کنند. اصلاح طلبان با تأکید بر همین اصل و با اعتقاد به لزوم انجام حرکت برای رسیدن به جامعه ای رو به پیشرفت، همچنان امیدوارانه گام برمی دارند.

در همین راستا میز تهران با حضور چهره های شاخص سیاسی استان مرکزی به ریاست سید حسن الحسینی تشکیل شد.

دبیری این میز را  حمیدرضا مالکی بر عهده گرفت وعلی ابراهیمی، علی اصغر هادی زاده، فریبا آباقری، محمود آستانه، داود باقری، علی اکبر جعفری، بهرام حبیبی، علی حسنی، سیف اله حقانی، امیراله حقیقی، غلامرضا حیدری، سید ابوالفضل رضوی، حسین شعیبی، جعفر صفری، حسن عباسی، حسین علایی، جواد علایی، سروش فرهادیان، ناصر قاسمی، علینقی مشایخی، علیمحمد مصلحی، مهدی مقدسی، محمدرضا منصوری، محمدرضا نجفی، علی نظری و داود نعیمی به عنوان اعضای این میز معرفی شدند.

پس از اعلام حضور روحانی در عرصه انتخابات، حاج رضا آستانه، چهره شناخته شده عرصه اصلاحات استان و کشور، مسئولیت ستاد روحانی در استان را بر عهده گرفت.

حضور این چهره شناخته شده در رأس هرم انتخاباتی استان نشان داد که اصلاح طلبان و حامیان دولت، با وجود همه اختلاف دیدگاهی که دارند، در کنار یکدیگر در راه اعتلای کشور یکدل و متحد می شوند. در ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی، حسین آبادی نیز به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی، فتاح سلیمی به عنوان رئیس هیأت اجرایی و علی فرهمندپور به عنوان دبیر ستاد اجرایی در استان مشخص شدند.

خسرو رضایی، معاونت امور شهرستان ها  را با یک قائم مقام و شش کمیته بر عهده گرفت. سروش فرهادیان با یک قائم مقام و چهار کمیته به عنوان زیر مجموعه، «معاونت تبلیغات» را عهده دار شد. مهدی نیک عهد با 18 کمیته و یک قائم مقام، «معاون اقشار و تشکل ها» شد و عیدی گل تپه‌ای، به عنوان معاونت پشتیبانی مشخص شد. همچنین محمودی، به عنوان معاونت پشتیبانی؛ محمودی، «معاونت حقوقی و نظارت بر صندوق»؛ امین معصومی، « معاونت جوانان» و ملیحه اکبری مسئولیت «معاونت بانوان» را برعهده گرفتند.

در این چینش، علی حسین محمدی  به عنوان رئیس ستاد اصلاح طلبان و پیمان رشیدی، رئیس ستاد اعتدالیون و حامیان دولت مشخص شدند..پس از تشکیل ستاد روحانی با حضور اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان، هر یک از احزاب نیز جهت ساماندهی بهتر و حضور مؤثرتر، ستادهای انتخاباتی خود را تشکیل دادند.

ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با مسئولیت اسدا... امینی، از چهره های شاخص اصلاح طلبان، تشکیل شد.

در مراسم افتتاح این ستاد، شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت حضو یافت و اعلام کرد کاندیدای بلامنازع اتحاد، حسن روحانی است. در این میان، اعتدال و توسعه با دو ستاد انتخاباتی شوراها و ریاست جمهوری، فعالیت خود را آغاز کرد. ریاست ستاد انتخاباتی شوراهای حزب اعتدال و توسعه را مجید نیک عهد و مسئولیت ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری این حزب را پیمان رشیدی بر عهده گرفت. حزب ندای ایرانیان، از دیگر احزاب فعال در استان مرکزی نیز ستاد انتخاباتی خود را به ریاست ابراهیم محمدشاهی، تشکیل داده است.

مجموعه این شرایط و حضور افراد و چهره های شناخته شده سیاسی در هرم فعالیتی حامیان روحانی نشان می دهد که عزم این گروه برای ساختن فردایی بهتر برای ایرانیان جدی است و آنها از سر اعتقاد و عقیده، جهت تحقق شعار با روحانی تا 1400 گام برمی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز