خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی:

برای تحقق منویات رهبری تلاش شبانه‌روزی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۵۰۶

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فن‌آوری مجلس شورای اسلامی از واحد دانشگاهی رشت گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبریدرحوزه علم و فن‌آوری تلاش مضاعف و شبانه‌روزی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید اعضاء کمیسیون آموزش تحقیقات و فن آوری مجلس شورای اسلامی از واحد دانشگاهی رشت و دیگر واحدهای دانشگاهی در استان گیلان گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف ایشان در حوزه علم و فن‌آوری تلاش مضاعف و شبانه‌روزی خواهیم داشت.

وی ضمن اثر گذار دانستن دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی ثمربخش در ارتقای رتبه علمی ایران و توسعه انسانی و پایدار در کشور اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال معرفی کردند و جهت انجام این مهم و تحقق این شعار همکاران بنده ازطریق مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان مستقر در این دانشگاه با پرهیز از حاشیه‌ها به عنوان پیشران در تحقق اقتصاد مقاومتی برای تولید و اشتغال کوشش دارند و از همه ظرفیتها استفاده خواهند کرد.

عسکری با اعلام این مطلب که توسعه پایدار به معنای مدیریت منابع وتبدیل ایده به فعل وجهت دادن تحولات اقتصادی به ترتیبی است که نیاز های حال و آینده به صورت مستمرتأمین گردد، گفت: مهمترین نیاز فعلی جامعه و کشور تولید و اشتغال است و دانشگاه آزاد اسلامی بهترین منابع انسانی و مادی را در اختیار دارد و می‌تواند درکنار دیگر نهادها به ویژه بخش خصوصی و کارآفرینان در مرتفع کردن این نیاز نقش‌آفرینی نماید.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همه ما می‌دانیم تولید و اشتغال لازم و ملزوم یکدیگرند و ما با تولید دانش بنیان ضمن رونق بخشیدن به اقتصاد مولد دراشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه قدمهای مثبت و استواری برداشته‌ایم و  با برنامه‌ریزی خاصی که داریم با کمک و عنایت الهی بیش از گذشته گامهای موثر و بهتری را برخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال بعضی از نمایندگان در رابطه با آینده مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مصوبه اخیر هیأت امناء در این دانشگاه اعلام کرد: سیاست گذاری در این دانشگاه و تصمیم‌سازی کلان در هیات امناء مرکزی که از ارکان مهم این دانشگاه است طبق قانون به انجام می‌رسد و تمامی اعضاء هیات علمی، مدیران و کارکنان تابع تصمیم بزرگان هیأت امناء هستیم بویژه در وضع فعلی که دانشگاه مورد عنایت و توجه خاص مقام معظم رهبری قرار دارد و آقای دکتر ولایتی را معظم له در راس هئیت موسس منصوب فرمودند و با رای تمامی اعضاء هیات امناء، به ریاست این هیأت نیز انتخاب شدند.

حجت الاسلام عسکری افزود: همه مدیران دانشگاه قوی و قاطع برنامه‌ها و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی و تصمیمات هیأت امناء مرکزی را دنبال خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت کوچکترین خللی در کار این دانشگاه که سرمایه آن متعلق که امام (ره)، مقام معظم رهبری و مردم است پیش بیاید بویژه که تصمیم اخیر هیأت امنای قانونی است و قانون هم نصب‌العین ما هست و خواهد بود.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از خدمات میرزاده اظهار کرد: خوشبختانه هیأت امناء  نوریان را برای سرپرستی دانشگاه انتخاب کرد و ایشان هم در راس عالی‌ترین رکن نظارتی این دانشگاه قرار داشت و به همه امور دانشگاه اشراف کامل دارد و منصوب مرحوم فقید آیت ا... هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده بوده و هیچ جای نگرانی نیست.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد: که شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از رای هیأت امناء دانشگاه با رعایت همه جوانب در این رابطه اتخاذ تصمیم نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز