خبرگزاری کار ایران

تاج‌الدین در گفتگو با ایلنا:

کرسی‌های پارلمان‌شهری بهترین فرصت برای تقویت جریان مدیریتی جریان اصلاحات است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۲۵

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کرسی‌های پارلمان‌شهری بهترین فرصت برای تقویت جریان مدیریتی اصلاح‌طلبان و تحرک بین نسلی در جریان اصلاحات است.

ناهید تاج‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتخابات شورای‌شهر در اصفهان گفت: همه وجهه همت اعضای شورای اصلاح‌طلبان استان اصفهان در این مرحله معرفی نامزدهایی به جامعه است که شرایط احراز کرسی پارلمان‌شهری را با کسب بیشترین امتیاز داشته باشند و تخصص مدیریت‌شهری آنها کنار تعهد اصلاح‌طلبانه آنها برای ما احراز شده باشد.

نماینده فراکسیون امید در شورای اصلاح‌طلبان استان اصفهان افزود: خوشبختانه با توجه به استقبال چشمگیر دوستان اصلاح‌طلب در مرحله ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای‌شهر و روستا، اصلاح‌طلبان شاهد وفور گزینه‌ها برای قرار گرفتن در لیست ائتلافی هستند و انشاالله شاهد رقابتی پویا، برنامه‌محور و سازنده میان طیف‌های مختلف اصلاح‌طلب برای احراز شرایط قرارگیری در لیست نهایی باشیم.

نماینده مردم اصفهان و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: انتخابات شوراهای‌شهر و روستا و کرسی‌های پارلمان‌شهری بهترین فرصت برای تقویت جریان مدیریتی اصلاح‌طلبان و تحرک بین نسلی در جریان اصلاحات است و باید برای تحقق این امر روی ظرفیت‌های احزاب سیاسی، زنان و جوانان برای کرسی‌های مدیریت شهری حساب ویژه‌ای باز کرد.

وی درباره استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات شورا گفت: استراتژی اصلاح‌طلبان برای رقابت جدی در انتخابات شوراها باید بهره‌گیری از رویکردی مبتنی بر ترکیب تجربه و انرژی، تخصص مدیریت‌شهری و تعهد اصلاح‌طلبانه باشد ضمن آن‌که قطعاً توازن جنسیتی را نیز باید در معرفی کاندیداها رعایت کرد تا انشا‌الله شاهد هم‌افزایی حداکثری در این انتخابات میان اصلاح‌طلبان باشیم.

تاج‌الدین در پایان افزود: قطعاً در لیست نهایی اصلاح‌طلبان شاهد نقش‌آفرینی محسوس زنان و جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت احزاب و تغییر برخی رویه‌های موجود هستیم که این مسئله به تحرک اردوگاه اصلاح‌طلبی و پویایی آن نیز کمکی شایان خواهد نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز