خبرگزاری کار ایران

حقیقی خبر داد:

تکذیب شایعه گروگانگیری در بیمارستان کرج

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۰۱

معاون استاندار البرز به دنبال انتشار فیلمی با عنوان گروگانگیری بیمار به علت عدم پرداخت هزینه بیمارستان، به سرعت و به‌صورت سرزده در محل حاضر شده و موضوع را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، فتح‌الله حقیقی عصر امروز به صورت سرزده در بیمارستان البرز کرج حاضر شد و در جریان حضورش در این بیمارستان گفت: زمانی که در بیمارستان حاضر شدم بیمار مذکور در حال مرخصی و منتظر همراهش برای خروج از بیمارستان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ادامه داد: بیمار از شیطنت همراهش به دلیل انتشار این فیلم عذرخواهی کرده و مدعی شد هیچ‌گونه مشکلی برای ترخیص نداشته است.

حقیقی گفت: بیمار با دفترچه غیر، جراحی شده ولی علی‌رغم چنین تخلف بزرگی وی مورد مواخذه قرار نگرفته و از تمامی امکانات لازم نیز برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، افرادی با انتشار چنین تصاویری مردم را بازیچه اهداف خود قرار داده و به دنبال منافع شخصی هستند بنابراین با توجه به اینکه مشغله و برنامه های بسیاری در این برهه از زمان دارم شخصا این موضوع را پیگیری کردم.

معاون استاندار البرز گفت: تنویر افکار عمومی را به عنوان یک اصل مهم در کار دانسته و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز