خبرگزاری کار ایران

علی اوسط هاشمی:

روز انتخابات نباید کسی در خانه بنشیند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۱۹۴

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روز انتخابات نباید کسی در خانه بنشیند.

به گزارش ایلنا، علی اوسط هاشمیدر بیست و ششمین همایش دانش آموختگی طلاب حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان اظهار داشت: کشور های خارجی اشتیاق بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان دارند. با فراهم شدن زیرساخت ها در سیستان و بلوچستان این استان در حال گذراندن فصل بهار توسعه یافتگی خود است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه سیستان و بلوچستان دارند. رئیس جمهوری سه بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده که این نشان از توجه ویژه ایشان به این استان است. به برکت حضور مردم در تمام صحنه‌های اجتماعی و اقتصادی، استان در مسیر درستی قرار گرفته است.

هاشمی اظهار داشت: امروزه سخن از آرامش، تعادل و توسعه همه‌جانبه در سیستان و بلوچستان است. در اوج آتش‌افروزی‌های منطقه‌ای به برکت آگاهی و شعور بالای مردم، سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است. استان محور و کانون وحدت، امنیت، آرامش و تلاش برای توسعه همه‌جانبه است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده وفاداری مردم به نظام و کشور است. قطعا مردم برای شرکت پرشور و تاریخی خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت زمینه‌سازی کرده‌اند.

هاشمی اظهار داشت: روز انتخابات نباید کسی در خانه بنشیند و نسبت به آینده کشورش بی‌تفاوت باشد. مردم سیستان و بلوچستان در تمام انتخابات‌ها مشارکت بیش از ۷۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند که این بسیار ارزشمند و ستودنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز