خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

ضرورت ایجاد فضاهای آموزشی با اختصاص سرانه مناسب برای رسیدن به جامعه ایده آل

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۳۰

معاون امور عمرانی استانداری زنجان ، گفت: مدرسه سازی و مشارکت در حوزه امورخیری در استان و کشور یک فرصت برای توسعه استانی و ملی در راستای ایجاد همدلی انسانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد رحمتی معاون امور عمرانی استاندار زنجان، در نوزدهمین مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان زنجان، با با بیان اینکه تجلیل از خیرین مدرسه ساز اقدامی در راستای گسترش این امور عام المنفعه است، گفت: انجام دادن امور خیریه کار هر انسانی نیست.

وی در ادامه پختگی لازم را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: عده ای از مردم نیک اندیش در صدد دلخوشی عده ای دیگر در جامعه هستند.

رحمتی، همچنین انجام امور عام المنعه و خیر را توفیق الهی عنوان کرد وگفت: انسانهایی هستند که با همین قدم ها باعث ماندگاری خود می شودند.

وی در پایان سخنان خود، مشارکت و همیاری خیرین را در ساخت و تجهیز مدارس مهم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد شاهد مساعدت بیش از پیش مردمی در این زمینه باشیم.

گفتنی است در این مراسم از مسئولان استانی و شهردار زنجان "حبیب ملایی یگانه"، رئیس اتاق بازرگانی و خیرین شهرستان های مختلف استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز