خبرگزاری کار ایران

با تلاش عوامل شرکت نفت صورت گرفت؛

خط لوله انتقال نفت شهرستان پلدختر تعمیر شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۴۰۶

خط انتقال نفت شرکت خطوط لوله و مخابرات استان لرستان که دیروز دچار شکستگی شده بود تعمیر شد.

به گزارش ایلنا، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پلدخترگفت: خط انتقال نفت شرکت خطوط لوله و مخابرات لرستان که دیروز بعد از ظهر دچار شکستگی شده بود، با تلاش عوامل شرکت نفت بامداد امروز تعمیر شد. 
 
امیررضامحمدی نژاد افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی راننده بلدوزر اداره راه و شهرسازی در نزدیکی‌دهستان مورانی واقع در 10کیلومتری شمال پلدختر رخ داد، خط انتقال نفت خام دچار شکستگی و مواد نفتی به درون رودخانه کشکان سرازیر شد. 
 
وی گفت: در پی این حادثه مواد نفتی تا حدود 15 کیلومتر در رودخانه جاری و موجب آلودگی آن شد.
 
 محمدی نژاد افزود: پس از این حادثه با کمک شرکت نفت منطقه لرستان چند دستگاه تانکر به منطقه اعزام شد که با استفاده از مواد جذب کننده پت و فوم بخشی از مواد نفتی از رودخانه خارج شد. 
 
وی به فصل حساس تخم ریزی آبزیان اشاره کرد و گفت: کارشناسان در حال بررسی میزان خسارات وارده به محیط زیست هستند. 
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از کشاورزان شهرستان خواست با توجه به آلودگی رودخانه کشکان به مواد نفتی تا اطلاع ثانوی از مصرف آب رودخانه برای کشاورزی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز