خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبرداد:

میزبانی چندین دوره رویداد کشوری در کردستان/ پیگیری وضعیت قهرمانان مدال‌آور و ملی‌پوش در فدراسیون‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۶۲

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با رئیس فدراسیون دوومیدانی از میزبانی چندین دوره رویداد کشوری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد جولائی گفت: دیدار با روسای فدراسیون های ورزشی به جهت بخش قهرمانی، پیگیری وضعیت قهرمانان استان و استفاده از تسهیلات آنان برای پیشبرد ورزش در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری طبق برنامه با روسای فدرسیون های مختلف ورزشی دیدار خواهیم کرد و از نزدیک وضعیت قهرمانی، همگانی و ورزشکاران ملی پوش کردستانی بررسی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از میزبانی چندین دوره رویداد کشوری در استان خبر داد و گفت: پیگیری وضعیت قهرمانان اعزامی به رقابت های بین المللی نیز رضایت بخش بود.

جولائی از نتیجه مطلوب دیدار با روسای فدراسیون‌ها خبر داد و تصریح کرد: در این نشست میزبانی چندین دوره رویداد کشوری به استان داده شد و همچنین وضعیت قهرمانان کردستانی اعزامی به رقابت های بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار با موافقت رئیس فدراسیون رقابت های دوومیدانی جوانان کشور طی روزهای 15 و 16 اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می‌شود و میزبانی مسابقات دوصحرانوردی جوانان ایران نیز در استان کردستان به تصویب رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه اظهار داشت: پیگیری وضعیت ورزشکاران اعزامی به رقابت های بین المللی جزو برنامه های ما می باشد که در این دیدار نیز شرایط قهرمان نامی استان میلاد سیار به صورت جدی بررسی شد و نتیجه آن رضایت بخش بود.

حامد جولائی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در سال جاری با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون های ورزشی آمادگی میزبانی های مختلف ورزشی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز