خبرگزاری کار ایران

فرماندار سابق انزلی در گفت وگو با ایلنا:

پیشی‌گرفتن صادرات از واردات نتیجه دیپلماسى فعال دولت تدبیر است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۶۰

فرماندار سابق انزلی با بیان اینکه براى اولین بار در سال‌هاى بعد از انقلاب صادرات غیرنفتى بیش از واردات شده است، گفت: البته این نتیجه دیپلماسى فعال خارجى دولت تدبیر و امید است .

اسماعیل عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از رشت، با اشاره به عملکرد دولت یازدهم نسبت به دولت گذشته گفت: عملکرد دولت یازدهم را بطور خلاصه می‌توان در دو حوزه مورد بررسى قرار داد؛ در حوزه داخلى ثبات و آرامشى که امروز در بازارهاى داخلى حاکم است قابل قیاس با سال ٩٢ که همه بازارها در تلاطم بود ، نیست و امروز ارزش پول ملى یا درآمد خانوارها سالى یک سوم نمى‌شود.

دبیر سابق هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان بیان کرد: در حوزه خارجى نیز امروز صادرات و واردات کشور طبق روال معمول انجام می‌شود و همچنین براى اولین‌بار در سال‌هاى بعد از انقلاب صادرات غیرنفتى بیش از واردات شده است که البته این نتیجه دیپلماسى سیاسى فعال خارجى دولت تدبیر است .

وی با اشاره به اینکه روابط سیاسى کشور براساس اصل عزت،حکمت،مصلحت به درستى‌تنظیم شده است اظهار کرد: نقش ایران را در معادلات منطقه اى و بین المللى کسى نمی‌تواند نادیده بگیرد .

وی  اظهار داشت: اصولگرایان بخاطر اینکه در مناظرات انتخاباتى بتوانند از چند جهت به روحانى حمله کنند با چند کاندیدا وارد انتخابات شدند اما به نظر می‌رسد در پایان زمان تبلیغات تنها یک کاندیداى اصولگرا بماند .

این فعال سیاسی با بیان اینکه اصلاح طلبان ماه‌هاست که تکلیف‌شان را روشن کرده اند و آن اینکه با یک کاندیدا وارد مبارزات انتخاباتى خواهند شد، گفت: لذا انسجام اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهورى قطعی است و جز روحانى از شخص دیگرى حمایت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: شوراى‌عالى اصلاح‌طلبان قبلا با توجه به شاخص‌هایى نظیر سوابق مدیریتى کاندیداها، تخصص و فعالیت در احزاب یا جریان اصلاح طلبى طى فرآیندى به لیست واحد در انتخابات سال ٩٣ رسیده بود لذا همان مکانیزم و فرآیند در انتخابات سال ٩٦ در حال تکرار شدن است، بنابر این نگرانى از این بابت وجود ندارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز