خبرگزاری کار ایران

موحد امان اللهی خبرداد:

183 نفر در انتخابات شورای شهر سنندج تائید صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۰۱

دبیر ستاد انتخابات سنندج از آغاز ابلاغ کتبی‌تایید و رد صلاحیت‌ داوطلبین انتخابات شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: 183 نفر در انتخابات شورای شهر سنندج تائید صلاحیت شدند.

به گزارش ایلنا، موحد امان اللهی با اشاره به آمار تایید و رد صلاحیت‌ها، تصریح کرد: مجموعا صلاحیت ۱۸۳ نفر از مجموع ۲۳۸ نفر ثبت نامی شورای‌شهر از سوی هیأت اجرایی و هیأت نظارت احراز شده است.

دبیر ستاد انتخابات سنندج افزود: از مجموع ۲۳۸ نفر داوطلب، ۹ نفر قبل از فرایند بررسی صلاحیت انصراف و ۴۶ نفر نیز توسط هیأتاجرایی یا هیأت نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند.

امان اللهی ادامه داد: افرادی که صلاحیت آنها رد شده از روز ۳ لغایت۶ اردیبهشت فرصت دارند تا مراتب اعتراض خود را به هیأت نظارت استان اعلام دارند.

وی افزود: هیات نظارت استان نیز در ۱۰ روز کاری فرصت بررسی مجدد صلاحیت‌ها را خواهد داشت و نهایتا آمار رسمی در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اردیبهشت رسما اعلام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان سنندج با اشاره به ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات شورای شهر، تاکید کرد: به موجب این قانون، داوطلبین ۸ روز قبل از روز اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از آن - صبح روز ۲۸ اردیبهشت - فرصت تبلیغات در مکان‌های قانونی تعبیه شده در ۴۰ نقطه شهر را خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز