خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

علامت استاندارد بر روی محصولات باعث اطمینان خاطر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۶۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، سالم بودن محصولات در بازار را مهم دانست و ابراز داشت: این امر در سلامت افراد جامعه موثر است و اگر علامت استاندارد بر روی محصولات وجودداشته باشد، با اطمینان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فیروزی در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری " پیوه ر" که امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد، افزود: اگر مصرف کنندگان  کالاهای ایرانی را بیشتر خرید کنند باعث افزایش تولید شده که به معنای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره " پیوه ر" در زمینه استاندارد گفت: امیدوارم این برنامه‌ها در زمینه تقویت ارتقای فرهنگ استاندارد  در تولیدات داخلی و ارائه خدمات به مصرف کنندگان کمک کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت تولیدات داخلی اظهار داشت: ارتقای کیفیت کالا و خدمات تولید شده داخل کشور زیربنای اقتصاد مقاومتی است.

فیروزی با بیان اینکه موضوع استاندارد و برنامه پیوه ر از اندازه و معیار و شاخص گرفته می شود گفت: این امر به دانش آموزان کمک می کند که  بدانند  برای هر کاری معیار شاخصی وجود دارد و از مقطع ابتدایی با مفهوم اندازه گیری آشناشوند.

وی به تأثیر شاخص در کارها اشاره کرد و افزود: باید معیار و شاخصی وجود داشته باشد تا محصول کیفیت وقابلیت مصرف داشته و در بازار عرضه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان سالم بودن محصولات در بازار را مهم دانست و ابراز داشت: این امر در سلامت افراد جامعه موثر است و اگر علامت استاندارد بر روی محصولات وجودداشته باشد، با اطمینان بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین سلامت و نشاط جامعه تضمین و از هدررفتن منابع جلوگیری می شود.

فیروزی با بیان اینکه استاندارد، کیفیت و ارزش یک محصول  می تواند ارتقا پیدا کند، خاطر نشان کرد: استاندارد زیربنای تولید در جامعه بوده و مهر و علامت استاندارد نشانه بی ضرر بودن و کیفیت مناسب محصول است.

وی فرهنگ سازی را امری مهم دانست و افزود: تغییرات و ارتقای استانداردها و کیفیت کالا و خدمات باید با فرهنگ سازی ارتقا پیدا کند و این فرهنگ در سنین پایین برای افراد شروع شود.

وی در پایان بااشاره به پیام جشنواره "پیوه ر" گفت: امیدوارم پیام این جشنواره در تمام دستگاه های فرهنگی اجرایی و مفهوم و هدف استاندارد به خوبی تبلیغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز