خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد جوانان روحانی در گلستان:

روحانی گزینۀ مقبول جوانان و دانشجویان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۷۸

رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان گفت: با عملکرد مثبت دولت در چهار سال گذشته، پیش بینی می کنیم که جوانان استان استقبال خوبی از دکتر روحانی در انتخابات آتی داشته باشند.

طی نشستی و با آرای جوانان و دانشجویان احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان گلستان، احمد خاندوزی به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست پنجاه نفر از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب و نمایندگان احزاب و انجمن های فعال اصلاح طلب و اعتدال گرا در استان گلستان با درازگیسو رئیس ستاد دکتر روحانی در گلستان، شورای هفت نفره جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در این استان مشخص و سپس طی آرای داخلی این شورا، احمد خاندوزی به عنوان رئیس ستاد دکتر روحانی در گلستان انتخاب شد.

احمد خاندوزی، رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: با عملکرد مثبت دولت در چهار سال گذشته، پیش بینی می کنیم که جوانان استان استقبال خوبی از دکتر روحانی در انتخابات آتی داشته باشند.

این روزنامه نگار و فعال سیاسی گفت: خوشبختانه جوانان استان گلستان با هوشمندی و درایت، هم چنان بر همان میثاق و عهدپیشین خود، حمایت از روند عقلانیت و اصلاح در دولت تدبیر و امید، ایستاده اند و مطمئنا در انتخابات پیش رو، در حمایت از دکتر روحانی کاری می کنند کارستان. روحانی در بین جوانان و دانشجویان استان گلستان پایگاه رای مناسبی دارد و گزینه مقبول آنها است.

روحانی گزینۀ مقبول جوانان و دانشجویان است

وی در پاسخ به سئوالی درباره استراتژی ستاد جوانان دکتر روحانی در گلستان توضیح داد: استراتژی ما در جلب حداکثری آرا به سمت دکتر روحانی است. البته با کارهای بزرگ و خوبی که در این چهار سال صورت گرفته و به خصوص "برجام" در تبیین برنامه و اهداف دولت مشکلی نیست.

خاندوزی با اشاره به پایگاه رای دکتر روحانی در گلستان تصریح کرد: مجموع جبهه اصلاحات و اعتدال استان گلستان حامی اصلی دکتر روحانی را شکل می دهند. البته از نظر نباید دور داشت که جریان اصول گرای معتدل نیز خارج ستاد دکتر روحانی، از دولت تدبیر و امید حمایت خواهند کرد.

خاندوزی در پایان خبر داد: با هماهنگی کاملی که با ریاست محترم ستاد دکتر روحانی در استان جناب مهندس درازگیسو وجود دارد، انشالله تا یکی دو روز آینده و با مشورت دوستان جوان، ارکان ستاد اعلام خواهد شد.

گفتنی است، خاندوزی روزنامه نگار اصلاح طلب است که پیش تر سابقه همکاری در هفته نامه های «سلیم» و «گلشن مهر» را داشته است. وی همچنین رئیس سازمان جوانان «حزب اعتدال و توسعه» در استان گلستان است. خاندوزی سابقه سخنگویی و عضویت شورای مرکزی مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز