خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل ونقل چهارمحال و بختیاری خبرداد:

شناسایی 49 نقطه حادثه‌خیز در استان چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۲۳۱

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از شناسایی 49 نقطه حادثه خیز در این استان خبرداد.

منوچهر سلمان زاده درگفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: 49 نقطه حادثه خیز در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که از این تعداد 27 نقطه در اولویت‌کاری این اداره کل برای انجام امور عملیاتی و رفع موانع موجود  قرار دارد.

سلمان‌زاده‌اظهارکرد: برای ایمن‌سازی و ساماندهی این نقاط در سال جاری اقداماتی‌ از قبیل شیار لرزاننده، نصب تابلوهای هشداری، چراغ چشمک‌زن، تابلو و سرعت کاه‌های آسفالتی و پلاستیکی صورت گرفته است.

وی افزود: برای رفع نقاط پر حادثه استان اعتباری بالغ بر 490 میلیارد ریال مورد نیاز است .

سلمان‌زاده گفت: استان دارای 3731 کیلومتر راه است که این میزان شامل 237 کیلومتر بزرگراه ، 2368 کیلومتر راه روستایی، 1534 کیلومتر راه آسفالته روستایی و و 834کیلومترراه شوسه و خاکی است.

وی ادامه داد: از مجموع راه‌های استان 783 کیلومتر راه اصلی ، 291کیلومتر راه فرعی و 52 کیلومتر درون شهری است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان چهار محال وبختیاری با بیان اینکه هرچه راه‌های جدید در استان‌های کشور ایجاد می‌شود به همان نسبت راهداران جدیدی برای حفاظت و نگهداری از آنها وارد کار می‌شوند، خاطر نشان کرد: راهداران این استان در قالب 38 اکیپ راهداری بصورت شبانه‌ روزی در 25 راه‌دارخانه ثابت مستقر هستند.

وی ادامه داد: در این مرکز تعداد 287 دستگاه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین و سبک در طول آزاد راه‌ها و راه‌های استان با اولویت راه‌های اصلی و پرتردد جهت خدمت‌رسانی به مسافرین آماده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز