خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت نفت استان زنجان خبر داد:

انتخاب زنجان به‌عنوان پایلوت در اجرای طرح مانیتورینگ

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۷۸

مدیر شرکت نفت استان زنجان، با اشاره به عملکرد مطلوب جایگاه‌های سوخت استان زنجان، گفت: استان زنجان در کشور به جهت اجرای طرح مانیتورینگ ایستگاه‌های اندازگیری جایگاه‌های سی ان جی انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمود آقامحمدیان، امروز چهارشنبه (30فروردین ) با اشاره به آمار مقایسه ای یارانه پرداختی بخش‌های مصرف در سال 95و 94 اظهار داشت: این مجموعه در سال‌های اخیر شاهد افزایش  11 درصدی در بخش صنایع و بخش حمل و نقل بوده است.

آقا محمدیان ، با بیان اینکه  شاهد افزایش مصارف در بخش سی ان جی بودیم،  افزود : در بخش صنعت نیر شاهد افزیش 12 درصدی در سال 95 بودیم.

وی ، در ادامه با اشاره به افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در بخش کشاورزی به میزان 3 درصدی، گفت: هدف ما در راستای خدمات رسانی افزایش و فعال نگه داشتن  شبانه روزی جایگاه‌های عرصه بوده است.

این مسئول در استان زنجان، همچنین گفت : در سال 95 شاهد کاهش  میزان 138 هزار لیتیری نفت سفید و دیگر فرآورده های نفتی در استان  بودیم.

اقامحمدیان ، با بیان اینکه بارزسی های صورت گرفته توسط گشت های مشترک دراستان با 96 مورد را داشتیم ، تصریح کرد: کمیته رسیدگی با تشکیل جلسات در این زمینه فعالیت دارد.

مسئول منطقه زنجان، جرایم در این بخش را  به تعداد 3 میلیون برشمرد و گفت: جایگاههای سطح کشور دارای درجه بندی است که بر درامد و کار مزد تاثیر دارد.

وی، همچنین  بالاترین درجه این مورد را درجه ممتازی عنوان کرد و گفت دراستان دارای نه جایگاه درجه ممتازی داریم.

مدیر منطقه  زنجان،  با اشاره به خدمات رسانی 40 جایگاه در استان اضافه کرد: در جایگاهها حدود بالغ بر 146 متر مکعب با رشد ده درصدی خدمات را شاهد بودیم .

اقا محمدیان با اشاره به فرآورده های این جایگاهها گفت: در تلاش ذخیره سازی نفت سفید برای سوخت زمستانی روستاییان هستیم.

وی، همچنین با اشاره به تلاش برای فعالیت جایگاههای استان به صورت شبانه روزی اضهار داشت: در صدد استفاده روستاییان بتلمبه هستیم و ساماندهی خوروهای حمل نفت را حائز اهمیت عنوان کرد.

این مسئول دراستان زنجان، خبر از اخذ لوح زرین محیط زیست داد و ابراز امید واری برای رعایت اصول زیست محیطی در این زمینه کرد.

آقا محمدیان ، مقدار سوخت ایام نوروز استان را در حدود 19 میلیون لیتر برشمرد و گفت: شاهد افزایش 12 درصدی رشد مصرف بودیم و همچنین در حوزه بنزین سوپر شاهد افزایش استفاده 18 درصدی را در این ایام داشتیم.

وی، تعداد روستاییان استفاده کننده از نفت سفید را بالغ بر 620 روستا عنوان کرد و گفت: طرح پیمایش برای مصارف واقعی برای خودروها  اختصاص داده شده است.

این مسئول دراستان زنجان، اجرای طرح پیمایش را موجب کاهش و صرفه جویی در مصارف فراورده های نفتی دانست و گفت: وسایط نقلیه شهری ملزم به ثبت نام در سامانه شدند که سوخت خود را تامین کنند.

وی، با اشاره به اهمیت یارانه پرداختی برای مصرف فرآورده ها ی نفتی در مورد بنزین در مقایسه با سالهای قبل را  872 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در استان جایگاهای عرضه به اشباع رسیده است.

آقا محمدیان ، در پایان سخنان خود با اشاره به آموزش و اطلاع رسانی دراین زمینه حائز اهمیت است گفت: تعداد جایگاههای سی ان جی های استان دارای قابلیت توسعه است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز